4fun.tv w czołówce oglądalności

Opublikowano: 5 stycznia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

4fun.tv była jedną z najchętniej oglądanych stacji muzycznych w grudniu 2009 roku. Wśród kanałów muzycznych uplasowała się na drugim miejscu, wyprzedzając takie stacje jak MTV czy VH1.

Tomasz Uchański4fun.tv w czołówce oglądalności

Inteligo – przyjazny bank internetowy

Opublikowano: 21 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Inteligo już po raz trzeci, zostało wyróżnione w corocznym rankingu banków Newsweeka i otrzymało tytuł wicelidera w kategorii najlepszych kont internetowych. W tegorocznym rankingu „Przyjazny bank Newsweeka” Inteligo zostało wysoko ocenione za dostępność operacji i jakość obsługi.

Hanna LaskowskaInteligo – przyjazny bank internetowy

7 procent Polaków okradzionych z tożsamości

Opublikowano: 21 października 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Kradzież tożsamości, która jeszcze do niedawna była futurystycznym wymysłem, staje się realnym problemem w Polsce. Jak pokazują badania TNS OBOP aż 7 proc. Polaków padło ofiarami fałszowania tożsamości. To wynik ponad dwukrotnie wyższy niż podobny wskaźnik z rozwiniętych państw europejskich. Jednocześnie co drugi Polak twierdzi, że zagrożenie fałszerstwem tożsamości jest bardzo realne. TNS OBOP zbadał postawy Polaków dotyczące kwestii ochrony …

Hanna Laskowska7 procent Polaków okradzionych z tożsamości

Internet królem rekrutacji

Opublikowano: 13 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Internet to podstawowy sposób poszukiwania nowej pracy dla dwóch na trzech badanych w Reed Index menedżerów i specjalistów (67 proc.). Portale rekrutacyjne, strony internetowe firm, fora oraz inne zasoby sieci oceniane są również jako najbardziej skuteczne w znalezieniu zatrudnienia. Ponad połowa ankietowanych (52 proc.) w poszukiwaniu nowego pracodawcy korzystałaby z pomocy znajomych, 41 proc. – przeglądałaby ogłoszenia w gazecie. 37 proc. …

Hanna LaskowskaInternet królem rekrutacji

Polacy chcą dostępu do nowoczesnej telewizji cyfrowej

Opublikowano: 7 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Mimo gigantycznej sprzedaży nowoczesnych telewizorów, Polska będzie jednym z najmniej rozwiniętych krajów Europy pod względem cyfryzacji – wynika z najnowszego raportu Instytutu Globalizacji. Z najnowszego raportu Instytutu Globalizacji pt. „Cyfrowa Polska”, zaprezentowanego 7 kwietnia w Warszawie, wynika, że w 2007 r. w Polsce sprzedano ponad 1,5 mln telewizorów cyfrowych. Kupujemy więcej HDTV, niż wynosi średnia europejska (89 proc. w Polsce, …

Hanna LaskowskaPolacy chcą dostępu do nowoczesnej telewizji cyfrowej