Tap Tap Revenge firmy Tapulous jest zainstalowana w największej ilości iPhone’ów. 34 proc. użytkowników telefonów z nadgryzionym jabłkiem ma tą grę na swoich urządzeniach – wynika z „Apple App Store Report” przygotowanego przez comScore, jedną z największych na świecie firm badawczych. To pierwsze w historii narzędzie pozwalające marketerom rozumieć to, kim są konsumenci korzystający z platformy z programami przeznaczonymi na iPhone i iPody Touch.
To imponujące, że gra taka jak Tap Tap Revenge może osiągnąć większy poziom penetracji wśród użytkowników Apple App Store niż aplikacje o wiele większych i uznanych marek. Sukces gry pokazuje, że wciąż w tej przestrzeni istnieją ogromne możliwości dla deweloperów, którzy zaoferują produkt, który zaangażuje użytkowników. Będą one wciąż rosły – i to zarówno dla nowych i już doświadczonych twórców – bowiem miesięcznie liczba konsumentów App Store zwiększa się niemal o 10 procent – powiedział Brian Jurutka, wiceprezydent comScore.
Słowa Jurutka zdaje się potwierdzać przypadek Ethana Nicholasa, twórcy gry iShoot, która nie jest co prawda wymieniona na liście, ale pozwoliła autorowi w ciągu pięciu miesięcy na zarobienie 800 tys. dolarów.
Bliższe spojrzenie na top 25 najczęściej instalowanych programów pokazuje wyraźnie istotność iPhone, czy iPoda Touch, jako przenośnych konsol do gier. Dwanaście z najpopularniejszych programów to właśnie gry. Wśród nich są takie klasyki jak Hangman, czy Pac-Man, ale także nieco bardziej innowacyjne, wykorzystujące możliwości technologiczne urządzeń; są to na przykład Cube Runner, czy Crazy Penguin Catapult.
Wśród nie-gier prym wiedzie Backgrounds od Stylem Media. Tuż za nimi plasują się aplikacje powiązane z popularnymi serwisami społecznościowymi (Facebook, MySpace). To dowód na to, że urządzenia Apple pozwalają także ich użytkownikom na ciągłe bycie online, kontaktowanie się z przyjaciółmi, dyskusje i wymianę informacji – i do tego są wykorzystywane.
Firma comScore badała również dane demograficzne oraz zachowania online użytkowników App Store. Miało to odpowiedzieć na pytanie o ich atrakcyjność dla reklamodawców.
Okazało się, że tego typu konsumenci są prawie idealną grupą dla reklamodawców. Mają zwykle wyższe niż przeciętne dochody i są silnie zaangażowani w treści dostępne online. Chcą poznawać nowe aplikacje i są gotowi za nie zapłacić.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.