comScore

Badania: najbardziej aktywni na Facebooku wydają najwięcej na zakupy online

E-biznes odkrywa media społeczne i coraz śmielej wykorzystuje ich potencjał. Sprzedawcy są grupą, dla której platformy takie jak Facebook, czy Twitter oznaczają realne zyski. Tak przynajmniej wynika z badań firmy comScore, na które powołuje się serwis eMarketer. Pokazują one, że użytkownicy popularnych sieci społecznościowych spędzają w internecie więcej czasu niż „przeciętni” internauci i – co ciekawsze – wydają tu więcej pieniędzy.

Badania: najbardziej aktywni na Facebooku wydają najwięcej na zakupy online więcej »

Użytkownicy App Store uwielbiają Tap Tap – i są wymarzoną grupą docelową

Tap Tap Revenge firmy Tapulous jest zainstalowana w największej ilości iPhone’ów. 34 proc. użytkowników telefonów z nadgryzionym jabłkiem ma tą grę na swoich urządzeniach – wynika z „Apple App Store Report” przygotowanego przez comScore, jedną z największych na świecie firm badawczych. To pierwsze w historii narzędzie pozwalające marketerom rozumieć to, kim są konsumenci korzystający z platformy z programami przeznaczonymi na iPhone i iPody Touch.

Użytkownicy App Store uwielbiają Tap Tap – i są wymarzoną grupą docelową więcej »

Scroll to Top