Podwójna mobilność Europejczyków
Według badań przeprowadzonych przez comScore 15,5 proc. Europejczyków posiadających smartfony posiada również tablety.
Według badań przeprowadzonych przez comScore 15,5 proc. Europejczyków posiadających smartfony posiada również tablety.
Firma badawcza comScore zbadała najpopularniejsze kanały dostępne w serwisie YouTube. Dużego zaskoczenia nie ma – użytkownicy najchętniej oglądają teledyski.
Podczas odbywającej się w Nowym Jorku konferencji Conversational Media Summit, dyrektor ds. operacyjnych Twittera, Dick Costolo, zdradził garść statystyk dotyczących mikrobloga. Powiedział, że w maju serwis odwiedziło 190 mln osób, a każdego dnia pojawiało się ok. 65 mln komunikatów (tweetów).
E-biznes odkrywa media społeczne i coraz śmielej wykorzystuje ich potencjał. Sprzedawcy są grupą, dla której platformy takie jak Facebook, czy Twitter oznaczają realne zyski. Tak przynajmniej wynika z badań firmy comScore, na które powołuje się serwis eMarketer. Pokazują one, że użytkownicy popularnych sieci społecznościowych spędzają w internecie więcej czasu niż „przeciętni” internauci i – co ciekawsze – wydają tu więcej pieniędzy.
Spil Games, właściciel m.in. strony Gry.pl, pokonał czołowe portale i stał się największą na świecie siecią serwisów z grami online. Według statystyk comScore globalny zasięg serwisów Spil Games oraz ruch na witrynach tej platformy wzrósł w ciągu ubiegłego roku o 75%.
Parafrazując stary dowcip: otwieram gazetę – Twitter, czytam RSS – Twitter, włączam telewizor – Twitter; boję się otworzyć lodówkę. Światowa Twiterromania trwa w najlepsze i nic nie wskazuje na to, że coś w tym aspekcie może się szybko zmienić. A świadczy o tym chociażby 131 proc. wzrost oglądalności serwisu w ciągu jednego zaledwie miesiąca.
Tap Tap Revenge firmy Tapulous jest zainstalowana w największej ilości iPhone’ów. 34 proc. użytkowników telefonów z nadgryzionym jabłkiem ma tą grę na swoich urządzeniach – wynika z „Apple App Store Report” przygotowanego przez comScore, jedną z największych na świecie firm badawczych. To pierwsze w historii narzędzie pozwalające marketerom rozumieć to, kim są konsumenci korzystający z platformy z programami przeznaczonymi na iPhone i iPody Touch.