Począwszy od 1 maja 2009 r. IPFON obniża ceny na połączenia komórkowe. Obniżka cen rozmów z komórkami dotyczy połączeń do trzech sieci komórkowych: Era, Plus oraz Orange.
Dzięki temu, od 1 maja użytkownicy IPFON, dzwoniąc na komórkę zapłacą aż o 26% mniej. Nowa cena to 0,39 zł brutto za minutę rozmowy (0,32 zł netto). Stara cena wynosiła 53 grosze brutto.
Począwszy od 1 maja 2009 cena połączeń na tel. komórkowe bez prezentacji numeru zrówna się z ceną za połączenia z prezentacją numeru.
Żeby skorzystać z usług IPFON, należy mieć stały dostęp do Internetu. Dzwonić można albo z komputera (przy pomocy darmowego programu, tzw. softphone), albo za pomocą zwykłego aparatu telefonicznego. W tym drugim przypadku potrzebna jest jeszcze specjalna bramka VoIP, do której można podłączyć dowolny aparat analogowy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.