Jeszcze kilka dni temu można było rozpocząć zakłady bukmacherskie, że w sieci serwisów GG Network, producenta komunikatora Gadu-Gadu, nie spotka się banerów reklamowych z nazwą konkurencyjnego komunikatora. Tymczasem, od ubiegłego piątku, użytkownicy popularnej sieci GG mogą oglądać kampanię reklamową, w której „bohaterem” jest… konkurencja właśnie.
Producent Gadu-Gadu zdecydował się na odważną kampanię reklamową, która przypomina o fakcie, że konkurencja podniosła ceny rozmów telefonicznych. O podwyżce cen u konkurencyjnego komunikatora poinformowały media.
Kreacja banerów oparta jest na haśle: „Użytkownikom Skype współczujemy podwyżki cen”. Hasło wpisane jest w ciemną, żałobną stylistykę nekrologu.
W kolejnej, kolorowej odsłonie banera pojawia się w barwna reklama rozmów głosowych w komunikatorze GG, które obecnie nie tylko nie ustępują jakością (technologia GIPS), ale są… znacznie tańsze.
– W kampanii, zorganizowanej jako odpowiedź na działania konkurencji, chcemy poinformować, że Gadu-Gadu nie podnosi cen połączeń, lecz je obniża, bo przecież wszyscy chcemy dzwonić po jak najmniejszych kosztach – mówią przedstawiciele Gadu-Gadu. – Jako jedyni oferujemy też bezpłatne połączenia telefoniczne z komputera na polskie numery stacjonarne codziennie w godz. 18-21. Nadal jednak przez wiele osób jesteśmy utożsamiani z komunikatorem tekstowym. Tymczasem GG oferuje rozmowy głosowe wraz z wieloma pożytecznymi funkcjami. Co więcej, rozmówcy posiadający numery GG mogą do siebie dzwonić bezpłatnie, potencjalnie więc to grupa 6 mln abonentów z darmowymi rozmowami głosowymi.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.