23 kwietnia 2009 roku w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów zainaugurowana została kolejna odsłona kampanii społecznej „Dziecko w Sieci” poświęcona problemowi kontaktów dzieci z niebezpiecznymi treściami w Internecie. Akcja realizowana pod hasłem „Internet to okno na świat, cały świat” jest wspólnym przedsięwzięciem Fundacji Dzieci Niczyje i NASK, realizowanym w ramach projektu Saferinternet.pl. Kampania prowadzona będzie pod honorowym patronatem Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania.
Kampania przygotowana została przez agencję McCann Ericsson w 2006 roku. W roku 2007 przekazy kampanii prezentowane były w radio, telewizji, prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Od tego czasu akcja zdobyła krajowe i międzynarodowe uznanie, otrzymując nagrody m.in. na festiwalach Złote Orły 2006, Klubu Twórców Reklamy w 2007, Golden Drum 2007 oraz podczas 55. Festiwalu Cannes Lions (Bronze Lion w kategorii Film Lions oraz nagroda publiczności).
Ze względu na rangę problemu kontaktów dzieci z niebezpiecznymi treściami w Internecie, organizatorzy akcji zdecydowali się na jej reedycję. Pomysł ten jest efektem współpracy realizowanej w ramach zespołu roboczego, zajmującego się bezpieczeństwem dzieci w mediach elektronicznych, działającego przy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z inicjatywy Minister Elżbiety Radziszewskiej – Pełnomocnika Rządu d.s. Równego Traktowania.
Od 23 kwietnia do końca czerwca 2009 roku w telewizji, kinach i Internecie emitowany będzie spot pt. „Egzekucja”, który skierowany jest do widzów dorosłych: rodziców i opiekunów dzieci. Ma on zwrócić uwagę na problem kontaktów najmłodszych z nieodpowiednimi treściami w Internecie i na konieczność dbania przez rodziców o bezpieczeństwo dzieci korzystających z mediów elektronicznych. W najbliższym czasie wznowiona zostanie również emisja reklam radiowych i prasowych poświęconych tej tematyce.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.