26 lutego 2004 podczas uroczystej gali w Hotelu Westin w Warszawie ogłoszone zostały wyniki czwartej edycji Media Trendu – Konkursu Innowacji w Mass Mediach. Jak co roku, patronat nad imprezą objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA – Oddział w Polsce), a jej organizatorem była Eskadra.
Celem konkursu jest wyłonienie ubiegłorocznych innowacji, które znacząco wpłynęły na sytuację na polskim rynku mediów oraz najlepszych kampanii reklamowych stworzonych przez domy mediowe.
Nagrodę za „najlepsze wykorzystanie Internetu” otrzymał Dom Mediowy MindShare Polska za kampanię dla Nike. Nagrodę odebrała Anna Sakowicz, dyrektor mOne, specjalistycznego działu MindShare zajmującego się komunikacją typu one-to-one. mOne to pierwsza i największa światowa struktura, działajaca na 45 rynkach, integrująca wiodące rozwiązania w zakresie mediów cyfrowych m digital (pod tą nazwą istniała do 2003 roku) z doświaczeniem OgilvyOne w zakresie marketingu bezpośredniego. W Polsce istnieje od maja 2000 roku, działa bez użycia pośredników.
http://www.mindshareworld.com/
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.