Eskadra

ESKADRA dla Polkomtel

Od 11 lipca do 22 sierpnia 2009 roku ESKADRA Agencja Reklamowa prowadzi wakacyjną akcję promocyjną dla Polkomtel S.A. – Trick Truck Plus. Roadshow marek 36i6, Simplus oraz Muzodajnia.pl odwiedza największe polskie miasta zapewniając ich mieszkańcom wirtualną oraz sportową rozrywkę. Specjalną atrakcją jest lowrider – jedyny w Polsce tańczący samochód.

ESKADRA dla Polkomtel więcej »

EM Lab sprzedaje udziały w Eskadrze

Notowana na rynku NewConnect spółka EM Lab, świadcząca usługi w obszarze marketingu doświadczeń, poinformowała że zawarła umowę dotyczącą sprzedaży 10 proc. udziałów w agencji ESKADRA. Udziały te zostały kupione za 120 tys. zł, ze środków pozyskanych z emisji akcji. Umowa sprzedaży opiewa na 400 tys. zł. Oznacza to, że EMLAB zrealizował w niespełna 5 miesiący

EM Lab sprzedaje udziały w Eskadrze więcej »

Nagroda za najlepsze wykorzystanie internetu dla MindShare

26 lutego 2004 podczas uroczystej gali w Hotelu Westin w Warszawie ogłoszone zostały wyniki czwartej edycji Media Trendu – Konkursu Innowacji w Mass Mediach. Jak co roku, patronat nad imprezą objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA – Oddział w Polsce), a jej organizatorem była Eskadra. Celem konkursu jest wyłonienie ubiegłorocznych innowacji, które znacząco wpłynęły na sytuację

Nagroda za najlepsze wykorzystanie internetu dla MindShare więcej »

Muzeum Humoru w Onecie

Onet.pl uruchamia Muzeumhumoru.onet.pl – nowy rozrywkowy serwis internetowy, przygotowywany we współpracy z krakowską firmą Eskadrą. Jest to sieciowa wersja Żywieckiego Muzeum Humoru zwyczajowo wędrującego po Polsce. W wakacje Internauci, którzy nie mogą zobaczyć na żywo posterunku głupich milicjantów, zjeść zupy przy muzealnym stoliku w barze mlecznym z łyżkami na łańcuchu czy zobaczyć wnętrza sklepu sprzed

Muzeum Humoru w Onecie więcej »

One-2-One laureatem konkursu Media Trend 2002

Zintegrowany system komunikacji smsowej dla prasy i radia „PRASA SuperSMS”, będący autorskim projektem firmy One-2-One, zdobył nagrodę w 3 Konkursie Innowacji w Mass Mediach – Media Trend 2002 w kategorii Niekonwencjonalne wykorzystanie medium. Oceny dokonano na podstawie jego funkcjonowania w Gazecie Poznańskiej. System „PRASA SuperSMS” to kompleksowe i komplementarne z wydaniem drukowanym rozwiązanie, umożliwiające dostarczanie

One-2-One laureatem konkursu Media Trend 2002 więcej »

Scroll to Top