Od 2 do 4 marca każdy będzie mógł porozmawiać z kilkudziesięcioma pracodawcami nie ruszając się z domu. Portal Pracuj.pl organizuje trzecie Wirtualne Targi Pracy.
W czasie Wirtualnych Targów Pracy, na stronach internetowych targi.pracuj.pl, najwięcej przydatnych informacji znajdą studenci i absolwenci wyższych uczelni oraz osoby z wyższym wykształceniem: specjaliści i menedżerowie. Pracodawcy zaprezentują swoje oferty pracy, praktyk, programów stażowych i menedżerskich.
Podobnie jak w czasie targów tradycyjnych, uczestnicy WTP będą mogli obejrzeć prezentacje firm, porozmawiać na żywo z pracodawcami (chat), poznać przykłady karier w konkretnej firmie (wywiady z pracownikami), podyskutować na forach tematycznych. Kandydaci będą mogli pozostawić CV lub wypełnić aplikację do konkretnej firmy.
– Targi są forum wymiany informacji: pracodawca pokazuje aktualne dane o poszukiwanych pracownikach i sposobie aplikowania – mówi Oksana Krzyżowska z Communication Partners. – Kandydat może zadać pytanie na forum dyskusyjnym albo zaprezentować pracodawcy swoje atuty, wypełniając specjalny formularz aplikacyjny. Ale chyba najciekawszym elementem jest chat, podczas którego uczestnik targów może w interesujący sposób wciągnąć pracodawcę w rozmowę.
Przestrzeń targowa będzie podzielona na pokoje, w których zasiądą przedstawiciele firm, reprezentujących różne branże (np. doradztwo księgowe i audyt, farmaceutyka itp.). W oddzielnym pokoju znajdą się przedstawiciele organizacji, oferujących staże i praktyki wakacyjne.
Uczestnictwo w targach nie będzie równoznaczne z możliwością natychmiastowego zatrudnienia, ale przyniesie rozeznanie na rynku pracy i może być wstępem do całego procesu rekrutacji. – Targi są kompendium wiedzy o aktualnej ofercie na rynku, o firmach, które szukają pracowników, o ich wymaganiach – dodaje Oksana Krzyżowska. – Internet ma tę przewagę, że zbiera wszystkie istotne informacje w jednym miejscu, w tym wypadku pod adresem www.targi.pracuj.pl. Kandydat wyposażony w tę wiedzę będzie wiedział, gdzie i jak ma aplikować, a znając wymagania pracodawców, będzie mu łatwiej stworzyć listę tych firm, których wymagania jest w stanie spełnić.
Na targach zaprezentuje się blisko 30 wystawców, wśród nich większość będą stanowić duże międzynarodowe firmy. Sponsorami targów są: Andersen Business Consulting, Bank Millennium, Ernst & Young, Masterfoods Polska oraz Wincanton Trans European. Patronat medialny objęli: „Rzeczpospolita”, „Dlaczego”, „Student News”, Radiostacja, Onet.pl oraz Program Rządowy „Pierwsza Praca”.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.