Rozpoczęła się kampania wprowadzająca powiększony rogal 7 Days Nowy produkt „7 Days Max” ma większy rozmiar i większa ilość nadzienia. Sprzedawany jest w dwóch wariantach kakaowym i miodowym.
Kampania obejmuje TV, kino, internet oraz materiały w metrze warszawskim. Na potrzeby niestandardowej komunikacji w kinie i internecie została stworzona przez Agencje G7 postać Maxa Przyjemnego. Max Przyjemny to nowy superbohater, który jest energiczny, przyjemny a przy tym intrygujący i tajemniczy. Idealny towarzysz zabawy i przygód.
Szeroko rozbudowana kampania internetowa zaplanowana przez Media Direction OMD i agencje mobijoy! obejmuje portale społecznościowe (fotka.pl, nasz klasa.pl poszkole.pl). Na portalu fotka.pl Max ma swój profil i zaprasza użytkowników do atrakcyjnych konkursów i rozwiązywania zagadek.
Kampania internetowa to ponadto bannery oraz trailery filmowe z Maxem Przyjemnym w roli głównej. W kinach kampania obejmuje spoty na ekranach kinowych, plazmach, infotixach oraz plakaty filmowe. Nowy 7 Days Max to również nowa strona internetowa www.7days.pl, której autorem jest agencja mobijoy!.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.