Kampania7 Days Max
Rozpoczęła się kampania wprowadzająca powiększony rogal 7 Days Nowy produkt „7 Days Max” ma większy rozmiar i większa ilość nadzienia. Sprzedawany jest w dwóch wariantach kakaowym i miodowym.
Rozpoczęła się kampania wprowadzająca powiększony rogal 7 Days Nowy produkt „7 Days Max” ma większy rozmiar i większa ilość nadzienia. Sprzedawany jest w dwóch wariantach kakaowym i miodowym.
Pierwszego dnia po opublikowaniu www.efektczekolady.pl serwis odnotował 500 tysięcy unikalnych użytkowników. To kolejny sukces marki która na przestrzeni kilku ostatnich lat regularnie zaskakuje formą swej komunikacji. Serwis jest pierwszym etapem akcji promującej nowy zapach AXE Dark Temtation.
„Dobre i bez gadania” – pod takim hasłem trwa kampania prosprzedażowa marki 7days prowadzona przez firmę Chipita. W ramach akcji powstała strona internetowa www.7days.pl poświęcona loterii z nagrodami. Wykonanie serwisu, kampanii on-line oraz koordynowanie konkursów internetowych powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia. Głównym założeniem akcji jest wymiana kodów dostępnych w opakowaniach z rogalem czekoladowym 7days na
Ruszyła stworzona od podstaw przez polskie agencje kampania Run Warsaw. FFCreation.com już po raz drugi stworzyła dla Nike kompletną serwis, promujący warszawski bieg. Kompletną linię kreacji i hasła offline przygotowała agencja G7. Impreza Run Warsaw ma już swoją drugą edycję w Polsce. Ubiegłoroczna impreza spotkała się z dużym zainteresowaniem wśród aktywnych i propagujących zdrowy styl
FFCreation.com stworzyła dla Nike Poland witrynę internetową promującą imprezę RUN WARSAW – warszawski bieg miejski na dystansie 5 kilometrów. Agencja Interaktywna full service FFCreation.com przygotowała unikalną koncepcję i stworzyła witrynę www.runwarsaw.pl oraz kampanię internetową promującą akcję Nike. Kreacje witryny powstały zgodnie ze stylem i projektami komunikacji Run Warsaw wytyczonymi przez Agencję G7, autora głównego konceptu
Szopen ściga się z Syrenką, czyli runwarsaw.pl dla Nike by FFCreation.com więcej »
Agencja HYPERmedia jest autorem konkursu realizowanego dla PZU Życie oraz kreacji promujących konkurs w sieci. Na wszystkich internautów, którzy zarejestrują się na stronie znamysie.pl i prawidłowo odpowiedzą na zamieszczone tam pytanie, czekają płyty z muzyką. W sieci rozpoczęła się kampania komunikacyjna PZU Życie mająca na celu zainteresowanie młodych ludzi ofertą ubezpieczeniową firmy oraz budowanie pozytywnego