Co to jest i jak stworzyć e-usługę? Jak prowadzić skuteczny marketing w internecie? Jak wykorzystać technologie B2B by zwiększyć efektywność firmy? Odpowiedzi na te i inne pytania możemy uzyskać z darmowych e-booków dostępnych na stronie www.web.gov.pl.
Sześć elektronicznych książek dostępnych na stronie internetowej www.web.gov.pl dotyczy biznesu w sieci: e-usług, systemów B2B czy marketingu internetowego.
E-booki porządkują informacje na dany temat, ale oprócz teorii ich autorzy podają również przykłady projektów, które z powodzeniem działają na rynku i odniosły sukces. Porady na temat budowania modeli biznesowych będą cenne dla wszystkich planujących otworzenie własnej firmy. E-booki pomocne będą również tym przedsiębiorcom, którzy posiadają już własny biznes. Odnajdą w nich m.in. informacje na temat zwiększania konkurencyjności firmy w tym możliwości jakie niesie wdrożenie technologii B2B. Dowiedzą się również co zrobić by dotrzeć do internautów – grupy docelowej, czyli jak skutecznie się reklamować. Jedna z propozycji zawiera analizę rozwoju portali społecznościowych – to lektura obowiązkowa dla wszystkich osób – przedsiębiorców, którzy chcą się dowiedzieć czy jest miejsce w sieci na kolejne tego typu portale.
E-booki do pobrania z www.web.gov.pl:
1) „Analiza rozwoju portali społecznościowych w Internecie” – Małgorzata i Bartosz Małeccy
http://www.web.gov.pl/g2/big/2009_03/4b73f7a761bf29569a4114ad53b7b8d9.pdf
2) „Marketing i reklama w Internecie” – Bartosz Małecki
http://www.web.gov.pl/g2/big/2009_03/3570a391605a8575fa475bad543eb2fd.pdf
3) „Modele biznesowe e-usług” – Michał Śliwiński
http://www.web.gov.pl/g2/big/2009_03/9f8f4a02eb05becf56a9f7320c00390f.pdf
4) „Rola User Experience w prowadzeniu e-usług” – Szymon Błaszczyk, Krzysztof Urbański
http://www.web.gov.pl/g2/big/2009_03/43895908800066245d5b521ec54aaad6.pdf
5) „Rynek elektronicznych systemów B2B” – Paweł Mamcarz
http://www.web.gov.pl/g2/big/2009_03/f10142bebdd61d633aa8f2fa1fcbf608.pdf
6) „SAAS jako metoda świadczenia e-usług” – Michał Małyszko
http://www.web.gov.pl/g2/big/2009_03/c6dfab4e6f795ca260afdc0c04f5f5c7.pdf
Stronę internetową www.web.gov.pl stworzyła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Portal dedykowany jest przedsiębiorcom poszukującym kompleksowych informacji nt. możliwości pozyskania dofinansowania swoich e-biznesowych projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka – działanie 8.1 Wspierania działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej oraz działanie 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B.
Realizację projektu nadzoruje Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, które pełni rolę Instytucji Pośredniczącej w działaniach Priorytetu 8 w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.