Wylosowano zwycięzcę ogólnopolskiej loterii „Kup Gillette – wygraj Subaru”. Szczęśliwym wygranym jest mieszkaniec okolic Płocka, i to do niego trafiła główna nagroda – nowe, sportowe SUBARU Impreza WRX.
„Jestem zaskoczony i podekscytowany, nie mogłem się doczekad odbioru samochodu. Od dawna używam kosmetyków Gillette, tym chętniej wziąłem udział w loterii. Nawet nie przypuszczałem, że zakup kolejnego produktu sprawi mi taką niespodziankę” – komentuje swoją wygraną Pan Tomasz. Aby wygrad Subaru: – wystarczyło, w dniach 12.01.2009- 22.03.2009, kupić jeden z kosmetyków Gillette lub maszynki jednoczęściowe Blue3 i wysład sms na numer 70701 z telefonu komórkowego, w treści wpisując numer kodu kreskowego zakupionego produktu.
Zwycięzca odebrał swoją nagrodę z rąk przedstawicieli marki Gillette oraz organizatora loterii – firmy Option One sp. z o.o. w piątek 15 maja, w jednym z salonów marki Subaru w Warszawie. Firma Procter & Gamble powierzyła realizację akcji agencji Option One sp. z o.o., która jako profesjonalny organizator konkursów i loterii opracowała mechanikę loterii sms, wdrożyła system komunikacji z konsumentami oraz zajęła się zakupem i logistyką nagród.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.