Startuje sklep internetowy Gillette

Opublikowano: 19 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Gillette, lider rynku produktów do golenia dla mężczyzn, uruchomił swój sklep internetowy. Utworzony we współpracy z Frisco.pl sklep internetowy Gillette oferuje pełną gamę produktów do golenia dla mężczyzn i kobiet oraz specjalne zestawy świąteczne.

Hanna LaskowskaStartuje sklep internetowy Gillette

Option One dla Gillette

Opublikowano: 19 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Wylosowano zwycięzcę ogólnopolskiej loterii „Kup Gillette – wygraj Subaru”. Szczęśliwym wygranym jest mieszkaniec okolic Płocka, i to do niego trafiła główna nagroda – nowe, sportowe SUBARU Impreza WRX.

Hanna LaskowskaOption One dla Gillette

Biznes na uczelni – zyski dla obu stron

Opublikowano: 9 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Polskie firmy coraz częściej angażują się we współpracę ze studentami wyższych uczelni. Organizują konferencje, szkolenia, konkursy, czasem nawet otwierają nowe kierunki studiów. Dzięki temu zapewniają sobie zainteresowanie studentów, zwiększają szansę na zdobycie wartościowych pracowników oraz korzystają z pomysłowości i energii młodych ludzi przy tworzeniu nowych projektów. Firmy, które decydują się na współpracę z uczelnią wyższą, czerpią z tego wiele korzyści. …

Hanna LaskowskaBiznes na uczelni – zyski dla obu stron

7 urodziny Wakacje.pl

Opublikowano: 16 marca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Polski rynek e-handlu to dzisiaj około 1000 portali, oferujących sprzedaż towarów i usług przez Internet. Tylko 9,5% z nich działa dłużej niż 5 lat. Do tego grona należy gdański portal turystyczny Wakacje.pl, który zaistniał w Sieci w marcu 1999 roku i jest dziś jednym z najważniejszych podmiotów w turystyce on-line. Pomysł stworzenia serwisu, który umożliwiałby rezerwację ofert wielu organizatorów, narodził …

Hanna Laskowska7 urodziny Wakacje.pl

Kampania Gillete Mach3Turbo online

Opublikowano: 26 maja 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Rozpoczęła się promocja Gillette „wygraj 100% ostrej jazdy na torze testowym Porsche w Niemczech”. Akcja wspierana jest przez kampanie promującą nowy wariant Mach3Turbo – Champion. Kampania jest prowadzona na rynkach polskim, czeskim, węgierskim i słowackim. Celem kampanii jest poinformowanie grupy docelowej o promocji związanej z produktami Gillette. Kampania prowadzona jest w telewizji. Emisja spotów przewidziana jest w TVP1, TVP2, Polsacie, …

Sylwester KozakKampania Gillete Mach3Turbo online

Gemius dla Brauna w Polsce i Czechach

Opublikowano: 18 lutego 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W ostatnich dniach zakończono trwający prawie trzy miesiące projekt badawczy realizowany przez Gemius SA na zlecenie firmy Gillette Poland SA dla marki Braun. Celem badania było określenie efektywności prowadzonej przez Gillette w okresie przedświątecznym kampanii reklamowej on-line w Polsce i Czechach. Wyniki badania dowiodły, że reklama w Internecie miała duży wpływ na wzrost świadomości marki Braun w badanej grupie internautów. …

Sylwester KozakGemius dla Brauna w Polsce i Czechach

Braun po raz pierwszy w internecie

Opublikowano: 19 listopada 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Do końca grudnia 2003 potrwa świąteczna kampania Gillette promująca produkty marki Braun. W swojej kampanii, po raz pierwszy w Polsce, Gillette wykorzysta również internet. Trzonem kampanii online jest sponsoring serwisu świątecznego portalu Onet.pl. Serwis ten został całkowicie dostosowany do kolorystyki Klienta. Oprócz typowej dla serwisów świątecznych tematyki zawiera wiele elementów zachęcających internautów do interreakcji z marka Braun: – świąteczny konkurs, …

Sylwester KozakBraun po raz pierwszy w internecie