Gillette

Biznes na uczelni – zyski dla obu stron

Polskie firmy coraz częściej angażują się we współpracę ze studentami wyższych uczelni. Organizują konferencje, szkolenia, konkursy, czasem nawet otwierają nowe kierunki studiów. Dzięki temu zapewniają sobie zainteresowanie studentów, zwiększają szansę na zdobycie wartościowych pracowników oraz korzystają z pomysłowości i energii młodych ludzi przy tworzeniu nowych projektów. Firmy, które decydują się na współpracę z uczelnią wyższą,

Biznes na uczelni – zyski dla obu stron więcej »

7 urodziny Wakacje.pl

Polski rynek e-handlu to dzisiaj około 1000 portali, oferujących sprzedaż towarów i usług przez Internet. Tylko 9,5% z nich działa dłużej niż 5 lat. Do tego grona należy gdański portal turystyczny Wakacje.pl, który zaistniał w Sieci w marcu 1999 roku i jest dziś jednym z najważniejszych podmiotów w turystyce on-line. Pomysł stworzenia serwisu, który umożliwiałby

7 urodziny Wakacje.pl więcej »

Kampania Gillete Mach3Turbo online

Rozpoczęła się promocja Gillette „wygraj 100% ostrej jazdy na torze testowym Porsche w Niemczech”. Akcja wspierana jest przez kampanie promującą nowy wariant Mach3Turbo – Champion. Kampania jest prowadzona na rynkach polskim, czeskim, węgierskim i słowackim. Celem kampanii jest poinformowanie grupy docelowej o promocji związanej z produktami Gillette. Kampania prowadzona jest w telewizji. Emisja spotów przewidziana

Kampania Gillete Mach3Turbo online więcej »

Gemius dla Brauna w Polsce i Czechach

W ostatnich dniach zakończono trwający prawie trzy miesiące projekt badawczy realizowany przez Gemius SA na zlecenie firmy Gillette Poland SA dla marki Braun. Celem badania było określenie efektywności prowadzonej przez Gillette w okresie przedświątecznym kampanii reklamowej on-line w Polsce i Czechach. Wyniki badania dowiodły, że reklama w Internecie miała duży wpływ na wzrost świadomości marki

Gemius dla Brauna w Polsce i Czechach więcej »

Braun po raz pierwszy w internecie

Do końca grudnia 2003 potrwa świąteczna kampania Gillette promująca produkty marki Braun. W swojej kampanii, po raz pierwszy w Polsce, Gillette wykorzysta również internet. Trzonem kampanii online jest sponsoring serwisu świątecznego portalu Onet.pl. Serwis ten został całkowicie dostosowany do kolorystyki Klienta. Oprócz typowej dla serwisów świątecznych tematyki zawiera wiele elementów zachęcających internautów do interreakcji z

Braun po raz pierwszy w internecie więcej »

Scroll to Top