Twitter, Twitter – magia wokół tego serwisu trwa. Celebryci zyskują kolejne miliony śledzących ich osób, pojawienie się nowych gwiazd skutkuje niezwykłymi skokami popularności serwisu. Tylko wciąż otwarte i szeroko komentowane pozostaje pytanie o monetyzację Twittera, o sposób, który pozwoli mu zarabiać. adCause oferuje swoją odpowiedź na ten dylemat, zwracając się jednak bezpośrednio w stronę użytkowników i reklamodawców.
adCause łączy użytkowników Twittera z firmami, które poszukują kanałów reklamowych poprzez stworzenie platformy, w której nowe wpisy są traktowane jak przestrzeń reklamowa. W ten sposób konsumenci stają się jakby wydawcami, a reklamodawcy mogą docierać do ich odbiorców.
Twitterowi wydawcy oferują swoją przestrzeń reklamodawcom. Tzw. „ad spot” zawiera opis, który ma przekonać inwestorów do wybrania właśnie nas, czas trwania kampanii (1-3 miesiące), częstotliwość ukazywania się reklam (1 na 5-20 tweetów to reklama) i cenę. Jeśli spodobamy się reklamodawcy będzie mógł skorzystać z naszych usług płacąc nam via PayPal.
Firmy mogą wyszukiwać odpowiednich dla siebie użytkowników po ich nazwie, tagach, liczbie osób śledzących i lokalizacji. Kiedy dojdzie do porozumienia reklamy będą wyświetlać się automatycznie w profilu danej osoby.
Czy użytkownicy Twittera zaakceptują taką formę reklamy na swoim ulubionym serwisie? Trudno to przewidzieć. Zyskują jednak reklamodawcy, reklamujący ich użytkownicy – a to duży plus. Miejmy tylko nadzieje, że Twitter nie zamieni się w reklamową papkę, a korzystanie z niego nie będzie jedynie okazją do zarobienia kilku dolarów.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.