Zwiększenie użyteczności i skuteczności działań marketingowo-sprzedażowych w internecie może być kluczem do pozyskania klientów oraz osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Jak tego dokonać będzie można przekonać się w dniach 17-18 czerwca, kiedy to w Warszawie odbędzie się Konferencja oraz Warsztaty realizowane w ramach projektu „@rewolucja biznesu 4.0”. Projekt przygotowywany jest corocznie przez portal wiedzy dla biznesu – Nowoczesna Firma.
Hasłem przewodnim aktualnej, czwartej edycji projektu jest: „Skuteczność poprzez Użyteczność”. Konferencja „@rewolucja biznesu 4.0” to dobra okazja aby:
- zwiększyć konwersję ze sprzedaży,
- wygenerować bazę wysokiej jakości leadów biznesowych,
- wdrożyć działania PR w połączeniu z działaniami SEO.
Podczas konferencji zaprezentowane zostaną studia przypadków firm, które z sukcesem zwiększyły zyski poprzez efektywnie prowadzony e-biznes. Wystąpienia poprowadzą eksperci z firm: Grupa Onet.pl SA, GG Network SA, Doz.pl, Harder&Harder, Walmark, UseLab, Bluerank.
Warsztaty, które odbędą się 18 czerwca w Knowledge Village w Warszawie, mają służyć podniesieniu praktycznych kompetencji uczestników projektu w obszarze SEO PR i Skutecznego Formularza.
Tylko do końca maja udział w Konferencji lub Warsztacie oferowany jest w specjalnej cenie – 650 zł.
Więcej informacji na stronie projektu: www.internet.nf.pl. Redakcja e-biznes.pl objęła wydarzenie patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.