@rewolucja biznesu 4.0

@rewolucja biznesu 4.0

Zwiększenie użyteczności i skuteczności działań marketingowo-sprzedażowych w internecie może być kluczem do pozyskania klientów oraz osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Jak tego dokonać będzie można przekonać się w dniach 17-18 czerwca, kiedy to w Warszawie odbędzie się Konferencja oraz Warsztaty realizowane w ramach projektu „@rewolucja biznesu 4.0”. Projekt przygotowywany jest corocznie przez portal wiedzy dla biznesu – Nowoczesna Firma.

@rewolucja biznesu 4.0 więcej »

Większe zyski poprzez wyższą użyteczność działań marketingowo-sprzedażowych

Zwiększenie użyteczności i skuteczności działań marketingowo-sprzedażowych w internecie może być kluczem do pozyskania klientów oraz osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Jak tego dokonać będzie można przekonać się w dniach 17-18 czerwca, kiedy to w Warszawie odbędzie się Konferencja oraz Warsztaty realizowane w ramach projektu „@rewolucja biznesu 4.0”. Projekt przygotowywany jest corocznie przez portal wiedzy dla biznesu – Nowoczesna Firma.

Większe zyski poprzez wyższą użyteczność działań marketingowo-sprzedażowych więcej »

Większe zyski poprzez wyższą użyteczność działań marketingowo-sprzedażowych

Liczba firm, które odczuwają skutki kryzysu wciąż rośnie. Sytuacja ta wymusza zintegrowane działania w zakresie pozyskiwania nowych klientów oraz efektywne gospodarowanie środkami budżetowymi. Celem kampanii nie jest już jedynie komunikacja z klientem, a coraz częściej przedsiębiorstwa oczekują realnych przychodów z tej formy promocji. Według prognoz, mimo kryzysu i spadku udziałów z reklamy telewizyjnej, radiowej i prasowej, rokowania dla rynku reklamy online na 2009 rok są bardzo optymistyczne. Zwiększenie użyteczności i skuteczności działań marketingowo – sprzedażowych w internecie może więc być kluczem do pozyskania klientów oraz osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.

Większe zyski poprzez wyższą użyteczność działań marketingowo-sprzedażowych więcej »

Scroll to Top