Agros Nova – właściciel marki Łowicz – oraz agencja interaktywna Venti, z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka, uruchomiły pod adresem www.dzemy.pl nowy serwis produktowy z atrakcjami przeznaczonymi dla najmłodszych internautów.
1 czerwca to idealna okazja, aby zaproponować dzieciom nowe atrakcje na WWW, dlatego powstał serwis, który pozwoli im spędzić trochę czasu w pysznej atmosferze owocowego miasteczka, po którym oprowadzają najmłodszych jego najważniejsi mieszkańcy – mówi Marta Mirowska, Account Manager z Venti, odpowiedzialna za projekt www.dzemy.pl.
Serwis proponuje gry i zabawy dla dzieci w wieku 6 – 12 lat. Maluchom spodobają się malowanki i gry zręcznościowe typu ‘połącz kropki’, dla nieco starszych znajdą się tutaj inne atrakcje – meblowanie owocowych domków czy rywalizacja w przelotach nad miasteczkiem.
Jak we wszystkich innych serwisach dziecięcych przygotowywanych dla Agros Nova przez Venti (m.in.www.Pysio.pl), również w przypadku dzemy.pl, marka sponsorująca witrynę jest tylko tłem i dobrym pretekstem do zaoferowania internautom rozrywki lub walorów edukacyjnych poprzez zabawę – podkreśla Arek Słota, Interactive Brand Manager z Agros Nova.
Agencja interaktywna Venti współpracuje z firmą Agros Nowa (właścicielem wielu marek spożywczych, m.in.: Fortuna, Garden, Karotka, Łowicz, Pysio, Tarczyn) od kilku lat. Projektuje i wykonuje serwisy produktowe, opracowuje strategie obecności wybranych marek w Sieci, realizuje dla nich działania promocyjne online.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.