Venti

Nowy serwis UOKiK

W nowym serwisie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów można zgłosić niebezpieczny produkt oraz paliwo złej jakości, znaleźć odpowiednią instytucję w mieście bądź województwie, a także dowiedzieć się o swoich prawach konsumenckich.

Nowy serwis UOKiK więcej »

Nowy serwis dla prawników

Nowy serwis internetowy poświęcony prezentacji innowacyjnej oferty dla prawników przygotowało Wydawnictwo C.H. Beck we współpracy z agencją interaktywną Venti. W ramach sprzedażowo – informacyjnego serwisu www.system-legalis.pl, udostępniono specjalnie przygotowane zestawy Systemu Informacji Prawnej Legalis (akty prawne, orzecznictwo, powiązane z nimi komentarze i monografie najlepszych autorów) uwzględniające zawodową specjalizację odbiorców, oraz ich indywidualne potrzeby.

Nowy serwis dla prawników więcej »

Dominikanie z nowym serwisem i logo

Pod adresem www.dominikanie.pl powstał nowoczesny, zaawansowany technologicznie serwis informacyjny dedykowany dla braci Dominikanów. Serwis wyróżnia się nowatorskimi rozwiązaniami w postaci blogów prowadzonych przez braci dominikanów, platformą wideo z codziennymi komentarzami do czytań liturgicznych „W stronę Słowa” oraz elegancką szatą graficzną. Za realizację projektu odpowiada agencja interaktywna VENTI.

Dominikanie z nowym serwisem i logo więcej »

Nowa odsłona serwisu www.pysio.pl

We wrześniu wystartował nowy dziecięcy serwis – www.pysio.pl, zaprojektowany i wykonany przez agencję interaktywną Venti, która od czerwca tego roku odpowiedzialna jest za internetową obsługę marki soków dla dzieci – Pysio. Po wygranym przed trzema miesiącami przetargu, za internetową obsługę marki Pysio, należącej do firmy Agros Nova, odpowiada agencja Venti. Dotychczas serwis WWW prezentujący tę

Nowa odsłona serwisu www.pysio.pl więcej »

Real w wirtualu

Sieć hipermarketów Real weszła w 2007 rok z nowym serwisem www.real.pl, który zaprojektowała i wykonała agencja interaktywna Venti. Nowa witryna Reala jest odpowiedzią na ostatnie wydarzenia związane z marką, tj. przejęcie przez Real sieci hipermarketów Géant, poszerzenie oferty dla klientów, zaproponowanie im atrakcyjnej wartości dodanej, wzmożenie działalności charytatywnej Reala, a także zintensyfikowanie kontaktów z mediami

Real w wirtualu więcej »

Scroll to Top