1 czerwca startuje nowa kampania piwa Warka w innowacyjnym 1,5-litrowym opakowaniu. Hasło kampanii „Na lato 3 Warki z jednej” podkreśla charakter produktu, który idealnie wpisuje się w letnie okazje konsumpcji, jak grill czy wypady za miasto. Megabutelka ma być najwygodniejszym opakowaniem na rynku zabezpieczonym specjalną etykietą ochronną gwarantującą najwyższą jakość piwa.
Grupa Żywiec jako pierwsza wprowadziła na rynek Megabutelkę, która odpowiada na jedną z kluczowych potrzeb konsumenta, jaką jest wygoda. „Zdecydowaliśmy się na ten krok, ponieważ uważnie śledzimy trendy rynkowe. Zwyczaje zakupowe się zmieniają, ludzie dążą do wygody. Dowodem jest wzrastająca sprzedaż piwa w puszce czy multipakach. Grupa Żywiec wychodzi naprzeciw tym trendom – tworzy nową kategorię i jakość na polskim rynku piwnym. Opakowanie, które proponujemy pasuje do stylu życia współczesnego konsument. Warka 1,5 l stwarza nowy wymiar celebrowania piwnego smaku – teraz jedną butelką Warki możemy obdzielić aż trzy osoby” mówi Joanna Nowakowska – Senior Brand manager Warki.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.