Uruchomionoj nową stronę popularnego komunikatora internetowego, odświeżona witryna pokazuje, jak na różne sposoby można korzystać z wielu wersji GG. Ciekawa szata graficzna, jasne i przejrzyste kolory oraz nowe logotypy to tylko niektóre wyróżniki uruchomionej strony.
Komunikator Gadu-Gadu dostępny jest w kilku różnych wersjach, nie tylko klasycznej desktopowej (czyli instalowanej na komputerze), ale także w wersji mobilnej (na telefony komórkowe) i tzw. wersji webowej (do obsługiwania przez przeglądarkę stron www bez konieczności instalowania aplikacji). Nowa witryna poświęca każdej z tej wersji osobne miejsce, umożliwia pobranie lub uruchomienie.
Odwiedzający dowie się z nowej strony o tym, że:
– bez dostępu do komputera może być w kontakcie ze znajomymi dzięki wersji Mobilne Gadu-Gadu (dostępnej w telefonach komórkowych)
– Mobilne GG dostępne jest za darmo dla użytkowników nowej sieci telefonii komórkowej GaduAIR (www.gaduair.pl)
– w miejscach, gdzie nie można zainstalować Gadu-Gadu na komputerze, z pomocą przychodzi WebGadu, czyli możliwość korzystania z komunikatora przez stronę internetową – za pomocą przeglądarki stron www
– w firmach wygodnym narzędziem do komunikacji jest GGPro, czyli biznesowa wersja komunikatora Gadu-Gadu
– GaduWidget to narzędzie, dzięki któremu można nawiązać szybki kontakt z osobą, której stronę www przeglądamy w Internecie.
Równocześnie ze stroną oficjalnie wprowadzono także nowe, ujednolicone logotypy wersji komunikatora. Projekty podkreślają wspólną część aplikacji, jaką jest komunikator Gadu-Gadu i jego różne odmiany, na każdą okazję, umożliwiające kontakt ze znajomymi z listy kontaktów w różnych sytuacjach – za pomocą jednego numeru GG. Spójnym elementem logotypów jest popularne słoneczko oraz ujednolicone liternictwo.
Na stronie opisane są najważniejsze funkcje komunikatora i nowości znajdujące się w jego najnowszym wydaniu: awatary, radio internetowe OPEN.FM, telefonia internetowa NaGłos, nowe statusy dostępności, skórki, czy sprawdzanie pisowni. W ramach strony działa forum użytkowników
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.