Podsumowanie tygodnia
Mijający tydzień obfitował w ważne informacje z Mountain View. Nie zabrakło też ciekawych doniesień z polskiego podwórka. Zapraszamy na cotygodniowy przegląd najciekawszych informacji z rynku e-biznes.
Mijający tydzień obfitował w ważne informacje z Mountain View. Nie zabrakło też ciekawych doniesień z polskiego podwórka. Zapraszamy na cotygodniowy przegląd najciekawszych informacji z rynku e-biznes.
Producent komunikatora GG udostępnił katalog aplikacji zewnętrznych. Twórcy aplikacji zyskiwać mają narzędzie, a użytkownicy dostęp do przydatnych rozszerzeń.
Startuje największa kampania reklamowa w historii komunikatora. Rozpocznie się na przełomie marca i kwietnia i promować będzie najnowsze wydanie GG.
Już nie Gadu-Gadu tylko po prostu GG, do tego odświeżone logo – to przedsmak nowej wersji popularnego komunikatora, którego wersję testową zobaczymy już w lutym.
Już za kilkanaście dni należy się spodziewać wersji „beta” nowej odsłony GG, komunikator ma być prostszy w obsłudze i bardziej przyjazny dla użytkowników. Nowością będzie też wersja na system Mac OS.
Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski z Ringier Axel Springer Polska dołączą do stworzonego ostatnio wspólnego biura reklamy Grupy Allegro i GG.
Z Ringier Axel Springer Polska do Biura Reklamy Grupy Allegro i GG więcej »
Dziś zakończyła się aukcja numeru specjalnego GG:19 dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. I tym razem za numer GG padła rekordowa kwota – aż 35 tys. 600 zł. Samą aukcję obejrzało w Internecie ponad milion osób.