Tylko w ciągu 3 dni aż 3000 osób zdecydowało się otworzyć konto Inteligo. To spektakularny sukces promocji Inteligo – Władca Pierścieni. Codziennie wnioski o otwarcie konta składa o 50% osób więcej niż dzień wcześniej. Już dzisiaj można więc śmiało stwierdzić, że promocja odniosła sukces – mimo, że film na polskich ekranach pojawi się dopiero w najbliższy piątek – 15 lutego.
„Spodziewaliśmy się, że dzięki tej promocji zainteresowanie kontem Inteligo będzie tak duże. Z jednej strony na uczestników promocji czekają wyjątkowo proste zasady oraz bardzo atrakcyjne nagrody dla zwycięzców – nawet 100 000 PLN na koncie Inteligo. A z drugiej strony, sama oferta konta Inteligo jest postrzegana przez klientów jako najbardziej atrakcyjna, zarówno pod względem wysokiego oprocentowania – 10,5% efektywnie (na dzień 13.02.2002), jak i szybkości oraz wygody zarządzania pieniędzmi”- powiedział Tomasz Kaźmierowski, członek Zarządu Inteligo Financial Services S.A..
Inteligo oczekuje, że w okresie trwania promocji konta Inteligo otworzy ponad 40 000 osób, głównie o średnich i wyższych dochodach, w wieku od 25 do 40 lat.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.