Ostatnie miesiące wyraźnie pokazały wzrost zainteresowania telefonami ze średniej półki. Według danych internetowej porównywarki cen Okazje.info w maju najczęściej szukaliśmy telefonów, których cena nie przekracza 200 zł.
– Jeszcze w marcu najczęściej szukane telefony komórkowe mieściły się w przedziale 50 – 1500 zł. W maju najczęściej wyznaczana przez użytkowników cena maksymalna to 200 zł – mówi Milena Bakalarz, PR & Marketing Assistant Okazje.info. Telefonów do tej granicy cenowej szukała co czwarta osoba odwiedzająca tę kategorię.
Także wśród najczęściej wybieranych modeli wzrosła popularność tańszych propozycji. – 80 % osób zainteresowanych kupnem telefonu komórkowego szukało produktów w cenie niższej niż 500 zł – przyznaje Milena Bakalarz. – Ceny 4 z 10 najczęściej oglądanych modeli w maju nie przekroczyły tej kwoty, choć nie zabrakło modeli droższych. Tylko jeden z najpopularniejszej dziesiątki to telefon w cenie powyżej 1000 zł.
Analizy Okazje.info potwierdzają też wyniki ostatniego rankingu Rzeczpospolitej – zdecydowanym liderem na polskim rynku telefonów komórkowych pozostaje Nokia. 7 na10 najpopularniejszych telefonów komórkowych w maju to modele tej firmy. Renesans popularności przeżywała w maju Nokia N95, która o 27 % wyprzedziła drugi w kolejności model – Nokię 580 Xpress Music.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.