Czy darmowa dostawa w sklepach będzie standardem?
Czy darmowa dostawa może być czynnikiem decydującym o realizacji zakupów? W gościnnym wpisie Monika Świetlińska z Grupy Okazje przekonuje, że tak.
Czy darmowa dostawa może być czynnikiem decydującym o realizacji zakupów? W gościnnym wpisie Monika Świetlińska z Grupy Okazje przekonuje, że tak.
Kody rabatowe są bardzo popularne, nie tylko na naszym rynku. Czym chce zachęcić użytkowników Rabatuj.pl, co można zrobić aby poprawić jakość kuponów? Pytamy Tomasza Rzepeckiego, pełniącego funkcję Account Managera Okazje.info i koordynatora serwisu Rabatuj.pl
Rabatuj.pl: naszym celem są dobre jakościowo kupony [wywiad] więcej »
Jak testy A/B mogą wpłynąć na efektywność zakupów? Czy wykorzystanie układu „kafelkowego” zwiększa konwersję? Okazje.info przygotowało raport z testów. Autorem opracowania jest Bartłomiej Dymecki.
Porównywarka Okazje.info zakończyła pierwszy etap konkursi Opiniujesz.Punktujesz i nagrodziła trójkę zwycięzców. Walcząc o iPada mini, kino domowe i czytnik Kindle Touch internauci przez miesiąc dodali aż 10 tys. opinii.
Z danych zgromadzonych przez Okazje.info oraz księgarnię Woblink.com wynika, że spośród dostępnych rozwiązań, do lektury e-książek najczęściej wykorzystywane są czytniki E-Ink znanych producentów: Prestigio, Manta oraz Amazon.
Jakie czytniki e-książek wybierają Polacy? [infografika] więcej »
Boksy promujące wybrane produkty z porównywarki cenowej Okazje.info pojawią się na kolejnych serwisach Gazeta.pl.
Jeden z największych serwisów polskiego e-commerce Okazje.info postanowił wesprzeć akcję promocyjną nowej społeczności internetowej – Ruszamysie.pl. Porównywarka i społecznościowy startup postawiły na promowanie idei i ducha sportu poprzez konkurs z nagrodami realizowany na Facebooku.