W połowie kwietnia kategoria witryn Ad-Vice – Rozrywka – powiększyła się o partnera, portal muzyczny Hip-Hop.pl. Serwis zasilił również portfolio kategorii Społeczności.
– Rozpoczęcie współpracy z Ad-Vice zbiegło się w czasie z wprowadzaniem intensywnych zmian w serwisie. Od blisko 10 lat budujemy niezwykle lojalną społeczność, sukcesywnie wzbogacając Hip-Hop.pl o kolejne funkcjonalności. Jako pierwszy w Polsce portal muzyczny udostępniliśmy artystom bardzo proste narzędzie do sprzedaży i promocji własnej twórczości. Zarabiają zarówno na produkcjach niedostępnych już w normalnej dystrybucji, jak i zupełnie nowych albumach, czy pojedynczych utworach – mówi Sebastian Muliński, Redaktor Naczelny Hip-Hop.pl.
Serwis Hip-Hop.pl to jeden z najstarszych polskich wortali tematycznych o charakterze rozrywkowym. Istnieje od 2000 roku. Serwis posiada ponad 50 tys. zarejestrowanych użytkowników i dysponuje atrakcyjną bazą multimediów. Oprócz sprzedaży muzyki w formacie mp3, Hip-Hop.pl pośredniczy w dystrybucji biletów na różne imprezy masowe. W ostatnim czasie serwis zyskał także nową szatę graficzną. Sporo pracy poświęcono usprawnieniu nawigacji i funkcjonalnościom społecznościowym.
– Mamy nadzieję w pełni wykorzystać potencjał i innowacyjność serwisu w zakresie produktów reklamowych. W najbliższym czasie będziemy, oprócz standardowej oferty, skupiali się na wykorzystaniu multimediów i targetowania behawioralnego. Nie traktujemy Hip-Hop.pl jako produktu niszowego, gdyż jego statystyki świadczą, iż dociera do sporej grupy bardzo lojalnych odbiorców. Wraz z FDB.pl, Teksty.org, e-muzyka.pl, IRJ.pl, dzięki Hip-hop.pl, kategoria Rozrywka w naszej sieci zyskuje bardzo silne wsparcie – mówi Bartosz W. Wieczorek, Prezes Ad-Vice.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.