Bartosz Wieczorek

Ad-Vice wprowadza dedykowany pakiet dla kobiet

Ad-Vice do swojej oferty reklamowej wprowadził kolejny pakiet – AdWoman, który skierowany jest do kobiet i skupia serwisy modowe, kulinarne i zdrowotne. W skład pakietu wchodzi ponad 20 witryn i 50 blogów.

Serwis Hip-Hop.pl w portfolio Ad-Vice

W połowie kwietnia kategoria witryn Ad-Vice – Rozrywka – powiększyła się o partnera, portal muzyczny Hip-Hop.pl. Serwis zasilił również portfolio kategorii Społeczności.

Kolejne witryny w sieci Ad-Vice

Do sieci reklamy internetowej Ad-Vice dołączyły kolejne witryny m.in.: Emuzyka.pl, Instrukcja.pl, Wyklady.org, Pcfoster.pl, Joe.pl, Swistak.pl.

Xevin Investments inwestuje w Ad-Vice

25 lutego bieżącego roku w Warszawie podpisana została umowa, na mocy której fundusz VC Xevin Investments objął większościowe udziały w spółce Ad-Vice – internetowej sieci reklamy.

Nowe witryny w ofercie sieci Ad-Vice

Sieć reklamy internetowej Ad-Vice wzbogaca swoją ofertę o kolejne 17 witryn. Wiele z nich to serwisy, których treść adresowana jest przede wszystkim do mężczyzn.

Przewiń do góry