W dniach 22-26 czerwca odbywa się pierwsza edycja edukacyjnej akcji Dni Otwartego Internetu. Inicjatywa podjęta przez agencję interaktywną Autentika, ma na celu rozpowszechnienie rzetelnej wiedzy na temat szeroko rozumianego e-marketingu.
Dni Otwartego Internetu kierowane sa przede wszystkim do pracowników firm, które zainteresowane są skuteczną obecnością w Internecie. W ramach akcji edukacyjnej eksperci agencji odpowiedzą na pytania z zakresu marketingu interaktywnego i możliwości tworzenia efektywnego wizerunku firm w Internecie. Marketerzy i managerowie odpowiedzialni za strony internetowe firm, marek, produktów i projektów mogą skorzystać z bezpłatnego doradztwa za pośrednictwem strony: www.autentika.pl/pl/dni-otwartego-internetu.
– Rozwój marketingu online w ostatnich latach przyspieszył w sposób, który niejednego marketera może przyprawić o zawrót głowy. Na co dzień widzimy, że osobom odpowiedzialnym za strony WWW bardzo trudno dotrzymać kroku współczesnym trendom, nowym możliwościom promocji. Często nie wiedzą, że cele, jakie chcą osiągnąć, można zrealizować szybciej i taniej korzystając z najnowszych technologii, narzędzi i kanałów dystrybucji. Dynamiczna ewolucja zmusza do ciągłego kształcenia się w zakresie Internetu. Dlatego agencja Autentika, poprzez Dni Otwartego Internetu, pragnie zbudować miejsce, w którym każdy, bez względu na wielkość firmy w jakiej pracuje, znajdzie wsparcie i rzetelną wiedzę – wyjaśnia cele akcji Michał Samojlik, dyrektor kreatywny Autentiki. – Mamy nadzieję na duże zainteresowanie osób odpowiedzialnych za budowanie e-brandingu firm. W przyszłości chcielibyśmy cyklicznie ponawiać akcję.
Wśród tematów objętych inicjatywą Auntentiki znajdą się także: kreacja, grafika, identyfikacja, dostępność, oprogramowanie, reklama i promocja, SEO i SEM.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.