Admatik wprowadza nowe funkcjonalności
Sieć reklamowa Admatik wdrożyła właśnie dla swoich wydawców i klientów kolejne rozwiązania. Tym razem jest to zakup dedykowanej powierzchni reklamowej bezpośrednio na witrynie.
Sieć reklamowa Admatik wdrożyła właśnie dla swoich wydawców i klientów kolejne rozwiązania. Tym razem jest to zakup dedykowanej powierzchni reklamowej bezpośrednio na witrynie.
Agencja interaktywna Autentika i Divante, specjalizująca się w rozwiązaniach e-Commerce rozpoczęły współpracę, której celem jest zwiększenie kompetencji obu firm oraz obsługa złożonych projektów.
Fundusz venture capital Xevin Investments specjalizujący się w nowych technologiach wyszedł z jednej ze swoich inwestycji. Od sierpnia 2008 roku pełnił rolę partnera strategicznego agencji Autentika świadczącej wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie.
Autentika, twórca takich projektów jak mediamikser.pl, jakelvis.pl czy blomedia.pl, uruchomiła nowy projekt – Freszki.pl. Strona ma być prezentem mikołajkowym dla marketerów.
W dniach 22-26 czerwca odbywa się pierwsza edycja edukacyjnej akcji Dni Otwartego Internetu. Inicjatywa podjęta przez agencję interaktywną Autentika, ma na celu rozpowszechnienie rzetelnej wiedzy na temat szeroko rozumianego e-marketingu.
25 lutego bieżącego roku w Warszawie podpisana została umowa, na mocy której fundusz VC Xevin Investments objął większościowe udziały w spółce Ad-Vice – internetowej sieci reklamy.
Publikacja widgetów stała się prostsza. Nowy projekt 8fish – platforma hostująca widgety – Widgetpot – umożliwia automatyczne tworzenie widgetów, a także udostępnia internautom swoje produkcje. Dzięki polskiemu centrum widgetów użytkownicy Internetu mogą promować swoje aplikacje, a reklamodawcy wykorzystywać je w promocji swoich usług. Polskie centrum widgetów stworzone przez 8Fish daje nowe, innowacyjne możliwości promocji i …