Z dniem 1 lipca br. firma Ad-Vice, oferująca m. in. reklamę na polskiej sieci blogowej YellowGreen, powiększa swój zespół o kolejnego eksperta. Do sieci reklamowej Ad-Vice dołączył Krzysztof Lis, nowy Project Manager ds. reklamy na blogach. Zmiany strukturalne wynikają z podjęcia decyzji o strategicznym znaczeniu marki YellowGreen w sieci reklamowej Ad-Vice.
YellowGreen istnieje w ramach oferty Ad-Vice już od blisko roku, a w ostatnich kilku miesiącach przyniósł wymierne efekty w postaci kilkunastu skutecznie przeprowadzonych kampanii na blogach.
– W ramach marki YellowGreen jako pierwsi w na polskim rynku rozpoczęliśmy komunikację i zachęciliśmy do dialogu pomiędzy blogerami a reklamodawcami. Pierwsze kroki nie były łatwe, jednak nasze działania propagujące nurt reklamy na blogach przynoszą widoczne efekty. Z marką YellowGreen stajemy się rozpoznawalni na rynku agencyjnym jako wyspecjalizowany broker reklamowy blogosfery – podkreśla Bartosz W. Wieczorek, Prezes Zarządu sieci reklamowej Ad-Vice.
Krzysztof Lis, nowy członek zespołu Ad-Vice zadba o zadba o dalszy, dynamiczny rozwój marki YellowGreen. Odpowiadać będzie za kontakty z blogerami i przygotowanie oferty dla reklamodawców. Do jego zadań należeć będzie także prowadzenie dalszej edukacji rynku reklamy w Polsce w zakresie promocji przy użyciu blogów.
Na co dzień Krzysztof Lis zajmuje się tematyką reklamy w blogosferze. Od ponad dwóch lat prowadzi swój blog (http://zarabianie-na-blogu.pl), na którym, opisuje m. in. przetestowane przez siebie metody monetyzacji ruchu: reklamy graficznej, współpracy z sieciami afiliacyjnymi, reklamy kontekstowej i innych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.