Od początku kwietnia internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza do swojej oferty nowy produkt zasięgowy o nazwie MAXreach.
Internet do tej pory był traktowany przede wszystkim jako medium, w którym można dokładnie profilować reklamę i precyzyjnie wyselekcjonować grupę użytkowników.
Fakt, że obecnie z Internetu korzysta ponad 20% Polaków w wieku powyżej 18 lat przemawia za tym, aby stworzyć możliwość traktowania Internetu jako medium zasięgowego. MAXreach jest nowym produktem sieci IDMnet, który pozwala dotrzeć z reklamą do blisko 5 mln użytkowników w ciągu miesiąca i aż do 500 000 w ciągu jednego dnia.
MAXreach zbudowany jest z ponad 30 000 wyselekcjonowanych polskich serwisów internetowych firm i użytkowników prywatnych, którzy korzystają z darmowej wersji najstarszego programu do analizy statystyk Stat4U. Produkt jest pozycjonowany jako bardzo duży zasięg w krótkim czasie i za bardzo dobrą cenę.
główne zalety:
1. Ogromny zasięg w krótkim czasie (ponad 500 000 UU dziennie)
2. Najniższy na rynku koszt dotarcia do 1 użytkownika. (CPM / CPT)
3. BADblockerBot – specjalny system eliminujący treści niepożądane dla reklamodawców (erotyka, etc.)
4. Efektywne formy reklamy (pop-up, pop-under, interstitial)
5. Zaawansowane raporty z kampanii umożliwiające pomiar efektywności kampanii.
6. Dostępne wkrótce kategorie tematyczne, zgodne ze standardami IAB.
Produkt już wzbudził bardzo duże zainteresowanie wśród klientów i agencji reklamowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.