Na początku lutego br. Insignia wygrała przetarg na budowę wizerunkowego serwisu internetowego sieci barów SomePlace Else należących do hoteli Sheraton. Zadaniem agencji było kreatywne przygotowanie serwisu przy szczególnym nacisku na sportowy, premiowy charakter klubów oraz unikalny charakter każdej z lokalizacji.
„Insignia pomogła nam odświeżyć markę SomePlace Else. Zaproponowany projekt idealnie nawiązuje do tradycji barów i kluczowych wartości marki SomePlace Else, a jednocześnie prezentuje ją w zupełnie nowej odsłonie. Zależało nam także aby system CMS umożliwiał swobodną pracę i aktualizację wybranych treści użytkownikom bez specjalistycznej wiedzy, a zaprojektowane i wdrożone przez Insignia rozwiązanie idealnie spełniło nasze oczekiwania.” – powiedział Piotr Stempkowski, E-Commerce Manager w Starwood Hotels & Resorts w Polsce.
Serwis dostępny jest pod adresem www.someplace-else.pl i prezentuje bary SomePlace Else w Warszawie, Krakowie i Poznaniu. Informacje prezentowane są w kilku kategoriach i dotyczą muzyki na żywo, sportu, promocji oraz menu kuchni teksańsko-meksykańskiej, z której znana jest sieć SomePlace Else.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.