Mocniejszy e-mail marketing w ofercie Insignia

Opublikowano: 24 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Insignia zdecydowała się poszerzyć zakres oferowanych usług o kompleksowe działania e-mail marketingowe. Zadanie to agencja interaktywna postanowiła realizować poprzez partnerstwo z SARE. Obydwie firmy podpisały właśnie umowę o strategicznej partnerstwie w tym obszarze.

Tomasz UchańskiMocniejszy e-mail marketing w ofercie Insignia

Insignia smacznie dla hoteli Sheraton

Opublikowano: 5 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Na początku lutego br. Insignia wygrała przetarg na budowę wizerunkowego serwisu internetowego sieci barów SomePlace Else należących do hoteli Sheraton. Zadaniem agencji było kreatywne przygotowanie serwisu przy szczególnym nacisku na sportowy, premiowy charakter klubów oraz unikalny charakter każdej z lokalizacji.

Hanna LaskowskaInsignia smacznie dla hoteli Sheraton

Insignia chrupie czas z orzeszkami Felix

Opublikowano: 15 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Orzecho-rakiety, monumentalne fistaszki napędzane kołami zębatymi i wszechobecne zegary to elementy internetowej kampanii promocyjnej Felixa przygotowanej przez agencję interaktywną Insignia.

Hanna LaskowskaInsignia chrupie czas z orzeszkami Felix

Insignia zgasi światło z WWF

Opublikowano: 23 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Ponad 930 miast w 80 krajach, przez 25 stref czasowych zgaśnie w akcji „Godzina dla Ziemi” 2009 (Earth Hour). Jest to ogólnoświatowa inicjatywa zorganizowana przez międzynarodową organizacje ekologiczną WWF po to, by przeciwstawić się największemu zagrożeniu dla naszej planety: zmianom klimatu. Insignia jest partnerem internetowym akcji Earth Hour w Polsce.

Hanna LaskowskaInsignia zgasi światło z WWF

Insignia dla Warsaw Destination Alliance

Opublikowano: 17 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Agencja podpisała ramową umowę na obsługę WDA w zakresie działań interaktywnych. Warsaw Destination Alliance (WDA) to zrzeszenie firm i instytucji, które zajmują się budowaniem wizerunku Warszawy na świecie oraz wspomaganiem rozwoju miasta. W ramach współpracy powstaje również nowy serwis informacyjny – Warszawski Kalendarz Wydarzeń MultiFest.pl, promujący życie kulturalne stolicy wśród polskich i zagranicznych turystów.

Hanna LaskowskaInsignia dla Warsaw Destination Alliance