Agencja reklamowa AHA stworzyła niekonwencjonalną kampanię reklamową dla marki EPSON pod hasłem „Kolorowe obrazy życia w każdej postaci”.
W marcu ruszyły intensywne działania reklamowe dla brandu EPSON.
Działania mają budować świadomość marki EPSON, jako czołowego
producenta sprzętu do przetwarzania obrazu. Kampania pojawi się w radiu, prasie fotograficznej i komputerowej.
Zarówno spoty radiowe, jak i motywy drukowane w dowcipny sposób namawiają konsumentów do uwiecznienia niezwykłych sytuacji, które przecież mogą przytrafić się nam codziennie. Potrzebny do tego specjalistyczny sprzęt znajdziemy w ofercie firmy EPSON.
W pierwszej części kampanii, użyte w prasie motywy przedstawiają zdjęcia przeciętnych ludzi. Druga część kampanii prasowej skupia się na precyzyjnym pokazaniu oferty produktowej EPSON. Te działania kierowane są przede wszystkim do ostatecznego konsumenta, czyli do fotografików amatorów jak i profesjonalistów.
Spoty radiowe emitowane są w RMF FM od 25 marca. Kampania radiowa potrwa przez pięć tygodni. Emisja motywów prasowych rozpoczyna się z końcem marca i potrwa do końca września 2004 r. Tytuły wykorzystane na potrzeby kampanii to: Chip, Computerworld, Enter, Komputer Świat, Komputer Świat Ekspert, Komputer Świat Twój Niezbędnik, PC World Komputer.
Kampania w prasie branżowej będzie trwała od marca do września 2004 r. Tytuły w których ukażą się reklamy to: Chip, Computer Reseller News, DigiCam, Enter, Foto, Foto Kurier, Fotografia Cyfrowa, PC World Komputer, Pozytyw, Twój Magazyn Fotograficzny.
Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy HMS Carat.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.