AHA

Bajkowe AHA w Internecie

Agencja Reklamowa AHA stworzyła nową 'bajkową’ stronę internetową. Wizualna kreacja, która znajduje się pod domeną www.aha.com.pl została zainspirowana surrealistycznym światem bajkowych dzieł Salvadora Dali. Agencja stworzyła ekscentryczny obraz będący zarazem drzwiami do kolejnych odsłon strony. Witryna, umożliwia przegląd Wybranych Dzieł AHA, oraz, co zasługuje na szczególną uwagę, prezentuje Atelier Perełek Agencji. Na www.aha.com.pl można zapoznać […]

Bajkowe AHA w Internecie więcej »

Estimage PR odświeża swoją wwwizytówkę

’Dokonując aktualizacji naszej strony chcieliśmy sprawić, by jeszcze bardziej oddawała filozofię firmy – budowanie Brandów poprzez niekonwencjonalne rozwiązania. O tym co robimy nie mówimy wprost … bo jak słowami przekonać do niekonwencjonalności? Chcemy, by odwiedzający ją poczuł.- mówi Jarosław Betlej Prezes Grupy Komunikacyjnej AHA (do której należy agencja Estimage PR). Na zaktualizowanej stronie Estimage PR

Estimage PR odświeża swoją wwwizytówkę więcej »

Podniebna kampania AHA dla Austrian

Ruszyła pierwsza kampania reklamowa przygotowana przez agencję reklamową AHA dla austriackich linii lotniczych Austrian Airlines. Równolegle toczyć się będą działania w prasie oraz Interencie. Przez Wiedeń do Europy Zachodniej – to główne hasło kampanii Austrian Airlines, która potrwa do 10 września. Działania reklamowe mają na celu promocję i rozpowszechnienie informacji na temat niższych cen biletów

Podniebna kampania AHA dla Austrian więcej »

Nowa kampania EPSON

Agencja reklamowa AHA stworzyła niekonwencjonalną kampanię reklamową dla marki EPSON pod hasłem „Kolorowe obrazy życia w każdej postaci”. W marcu ruszyły intensywne działania reklamowe dla brandu EPSON. Działania mają budować świadomość marki EPSON, jako czołowego producenta sprzętu do przetwarzania obrazu. Kampania pojawi się w radiu, prasie fotograficznej i komputerowej. Zarówno spoty radiowe, jak i motywy

Nowa kampania EPSON więcej »

Zmiany w AHA

Grupa komunikacyjna AHA obiera nową drogę działania na rynku komunikacyjnym. Wspólna wizja, ale pełna niezależność w działaniu. Nowy rok AHA rozpoczęła od reorganizacji i zbudowania nowej struktury. „Naszym celem jest przełamywanie standardów w komunikacji oraz kreatywność na najwyższym poziomie” – mówi Jarosław Betlej, prezes AHA. „Nasza filozofia towarzyszy nam na co dzień, w życiu zawodowym

Zmiany w AHA więcej »

AHA wkracza na Złote Tarasy

Agencja reklamowa AHA wygrała przetarg o budżet reklamowy Złotych Tarasów. Współpraca z nowym klientem rozpoczęła się z początkiem lutego. Kontrakt został podpisany na najbliższe dwa lata. Agencja AHA została wyłoniona jako zwycięska na podstawie przetargu. Na potrzeby przetargu agencja przygotowała kompleksowe rozwiązania w segmencie B2B, koncepcję kreatywną reklamy i propozycje z zakresu marketingu bezpośredniego. „Wierzymy,

AHA wkracza na Złote Tarasy więcej »

Scroll to Top