Studenckie Koło Naukowe eBiznesu, wspólnie z Katedrą Small Businessu w SGH po raz drugi przygotowało dla studentów polskich uczelni alternatywny wobec tradycyjnych studiów program treningu praktycznych umiejętności biznesowych.
W ramach Warsztatów Menedżerskich, zatytułowanych „eBiznes- klucz do przyszłości”, w dniach 18 i 19 maja 2004 r. zostanie nawiązany dialog między środowiskami akademickimi i ścisłą kadrą kierowniczą polskiego biznesu. Każdy z uczestników, który pomyślnie przejdzie przez rekrutację do Warsztatów, będzie miał możliwość włączenia się do dyskusji poświęconej czterem obszarom Nowej Gospodarki:
1. Telekomunikacja XXI w., o temacie przewodnim: „Net Everywhere – sieć wszędzie”
2. eLogistyka, „eLogistyka kluczem do sukcesu w biznesie”
3. eEdukacja, „Internet podstawowym
Rekrutacja trwa do 13 maja 2004
http://www.ebiznes.edu.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.