One-2-One Media Solutions obsługuje konkurs SMS-owy dla widzów TVP1. Wakacyjny Konkurs Jedynki to świetna zabawa dla telewidzów, a także ważny element komunikacji marketingowej wykorzystujący targetowanie behawioralne.
Wakacyjny Konkurs Jedynki zaczął się 6 lipca i potrwa do 30 sierpnia. – Działamy w modelu biznesowym, który jednocześnie generuje przychody w czasie kampanii i buduje ich źródło w przyszłości – mówi Aleksandra Burzych z One-2-One.
Agnieszka Szulim-Badziak, prowadząca Wakacyjny Konkurs Jedynki podróżuje po Polsce, pokazując uroki wakacji oraz zachęcając widzów do udziału w konkursie. Codziennie 6-9 osób wygrywa nagrodę 500 zł w ciągu 15 minut od emisji zwiastuna na antenie TVP (wygrywa się „tu i teraz”). Tygodniowo organizator zapewnia 50 nagród po 500 zł. Na koniec konkursu do wygrania jest samochód – Mercedes GLK. Wysyłając kolejne SMSy uczestnik ma szansę zdobyć nie tylko Mercedesa, ale też dodatkowe nagrody (pieniądze na podatek od auta, ubezpieczenie i paliwo na cały rok).
Ważnym elementem promocji wakacyjnego konkursu jest budowa – na podstawie aktywności SMSowych bazy wiedzy o widzach, którą w przyszłości TVP wykorzysta w działaniach informacyjnych i marketingowych. Do realizacji tego przedsięwzięcia służy „Mobile Advertising Platform”, autorski system targetowania behawioralnego przygotowany przez One-2-One.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!