TVP

TVP straci pozycję lidera rynku telewizyjnego?

Kilka miesięcy temu telewizja publiczna wydała pieniądze podatników na uruchomienie własnej platformy cyfrowej. Obecnie nadawanie programów jest zakodowane, a plany ponownego uruchomienia platformy są zamrożone.

Nowa kampania reklamowa czekoladek Wawel

21 września 2009 r. rusza nowa intensywna kampania reklamowa czekoladek nadziewanych Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – sztandarowych czekoladek Wawel. Kampania realizowana jest w telewizji i radiu.

Cyfrowa Platforma TVP

15 września 2009 r. Telewizja Polska uruchomiła pierwszą, bezpłatną część cyfrowej platformy i rozpoczęła realizację zaleceń wynikających z projektu Strategii Cyfryzacji kraju, opracowanego przez Międzyresortowy Zespół ds. Telewizji i Radiofonii Cyfrowej. Jednocześnie Zarząd TVP S.A. skierował do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek koncesyjny potrzebny do rozprowadzania pełnego pakietu programów.

Wakacyjny Konkurs Jedynki TVP z One-2-One

One-2-One Media Solutions obsługuje konkurs SMS-owy dla widzów TVP1. Wakacyjny Konkurs Jedynki to świetna zabawa dla telewidzów, a także ważny element komunikacji marketingowej wykorzystujący targetowanie behawioralne.

Milionowa umowa eSKY i TVP

Spółka eSKY, właściciel eSKY.pl – internetowego biura podróży i największego polskiego serwisu internetowego z biletami lotniczymi, wygrała przetarg na obsługę Telewizji Polskiej w zakresie podróży lotniczych.

Puchar Świata w skokach narciarskich w Internecie

27 listopada pod adresem skoki.tvp.pl Telewizja Polska rozpoczęła transmisje z Pucharu Świata w skokach narciarskich w Internecie. Jako pierwszą będzie można obejrzeć transmisję kwalifikacji rozgrywanych w Kuusamo – początek o godz. 18:00. Na stronie skoki.tvp.pl do 22 marca 2009 r. kibice skoków narciarskich będą mogli emocjonować się przebiegiem Pucharu Świata w sezonie 2008/2009. W  serwisie …

Puchar Świata w skokach narciarskich w Internecie więcej »

Przewiń do góry