Podpisana na dziesięć lat umowa przewiduje zainstalowanie w serwisie Yahoo! wyszukiwarki Bing, zaprojektowanej przez Microsoft. W zamian Yahoo! ma mieć wyłączność na sprzedaż reklam przy wynikach wyszukiwania zarówno w swoich projektach, jak również w serwisach Microsoftu – dowiedziała się Gazeta Wyborcza.
W ramach porozumienia Microsoft ma przez okres najbliższych pięciu lat wypłacać Yahoo! 88 proc. wpływów z reklam w wyszukiwarkach, natomiast zyski z reklam banerowych będą rozliczane oddzielnie. Dodatkowo gigant z Redmont ma zapewnić Yahoo! w półtora roku określony zysk za jeden wynik wyszukiwania. Yahoo! planuje dzięki podpisanej umowie osiągnąć zysk rzędu 500 mln dolarów, a roczne oszczędności z tego tytułu to 200 mln dolarów.
Obie firmy w oficjalnym oświadczeniu sugerują, że ich współpraca na rynku reklamy internetowej przyczyni się do wzrostu konkurencyjności i osłabieniu Google, który obecnie posiada ponad 70-procentowy udział w rynku wyszukiwarek.
http://wyborcza.pl/1,75248,6870763,Microsoft_i_Yahoo____koniec_sagi__umowa_zawarta_.html
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.