Digg, popularny serwis, w którym użytkownicy mogą gromadzić, dzielić się i oceniać linki do interesujących treści, ogłosił, że w w ciągu kilku najbliższych dni rozpocznie testowanie własnej platformy reklamowej. Digg Ads ma być innowacyjnym produktem, który chce nakłonić korzystające z serwisu osoby do oceniania, które reklamy są według nich najlepsze.
Pierwsze zapowiedzi platformy pojawiły się w czerwcu (warto dodać, że komentarze do tej informacji były całkiem pozytywne). Dziś firma ogłasza, że produkt jest na ukończeniu i nadchodzi faza testów. Digg Ads dostępne będą na początku dla ograniczonej liczby użytkowników. Szersze udostępnienie jest kwestią kilku najbliższych miesięcy.
Jak to będzie działać? Im więcej pozytywnych głosów użytkowników zbierze dana reklama, ty mniej reklamodawca za nią zapłaci. I analogicznie: im więcej razy zostanie oceniona negatywnie – tym więcej będzie kosztować. Ma to motywować potencjalnych klientów do tworzenia takich przekazów, które spodobają się korzystającym z Digg’a.
Sukces tego systemu zależy od waszego udziału i informacji zwrotnej, co pomoże reklamodawcom tworzyć najlepsze możliwe przekazy dla społeczności Digg. Naszym celem jest zachęcenie reklamodawców do tworzenia treści równie fascynujących co oryginalne historie dostępne w serwisie oraz umożliwienie wam sprawowania kontroli nad tym, które reklamy chcecie oglądać w Digg – napisał Mike Maser, dyrektor serwisu odpowiedzialny za jego rozwój.
Trudno jednoznacznie napisać, jak Digg Ads będzie sprawował się w praktyce. Może być bowiem tak, że po zobaczeniu jakieś reklamy użytkownicy masowo zaczną oceniać negatywnie. Niemniej jednak wydaje się to być naprawdę ciekawe narzędzie dla promowania własnej marki, ogłaszania zniżek, wyprzedaży itd. O ile oczywiście marketerzy wykażą się pomysłowością. Jeśli nie – społeczność Digg ukaże ich surowo.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.