12 sierpnia w Hotelu Novotel w Gdańsku Dom Maklerski PKO BP zorganizował „Wakacyjny kurs inwestowania na GPW”, spotkanie skierowane do inwestorów oraz wszystkich osób zainteresowanych tematyką giełdy. Frekwencja wyniosła ponad 150 proc. planowanej liczy uczestników.
Większość kursów i szkoleń poświęconych tematyce giełdy i inwestowania odbywa się od jesieni do wiosny. Jako jedni z pierwszych zdecydowaliśmy się zorganizować spotkanie podczas wakacji – w sezonie urlopowym. Tym większa nasza satysfakcja, że „Wakacyjny kursu inwestowania na GPW” spotkał się z tak dużym zainteresowaniem ze strony inwestorów z Pomorza. Sukces tego przedsięwzięcia sprawił, że planujemy kolejne edycje spotkań: następne odbędzie się w Lublinie – powiedział Rafał Popiel, dyrektor biura sprzedaży detalicznej Domu Maklerskiego PKO BP.
Wykłady obejmowały zagadnienia analizy fundamentalnej, metody wyceny spółek oraz elementy analizy technicznej. Do dyspozycji uczestników był niezależny ekspert, jak również analitycy i specjaliści z DM PKO BP.
Patronem spotkania było Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Patronem medialnym – e-biznes.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.