GPW

Answear.com planuje debiut na GPW

Właściciel Answear.com, platformy cyfrowej sprzedaży odzieży, złożył Prospekt Emisyjny do zatwierdzenia przez Komisję Nadzoru Finansowego. Spółka chce zadebiutować na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych. Debiut planowany jest na koniec 2020 r.

Rusza WP brand studio

WP brand studio, wewnętrzna agencja content marketingowa w strukturach GWP ma wspierać marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing i reklamę natywną.

GPW tworzy Akcelerator wspólnie z platformą Beesfund

Giełda Papierów Wartościowych oraz Beesfund, polska platforma equity crowdfundingowa, podpisały porozumienie o współpracy. Na jego mocy powstanie Akcelerator, który ułatwić ma networking z całym ekosystemem startupowym i budować zainteresowanie startupami wśród spółek giełdowych.

Ruszył serwis o instrumentach pochodnych

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie uruchomiła serwis internetowy, poświęcony rynkowi instrumentów pochodnych. Jego podstawowym zadaniem jest edukacja osób inwestujących w instrumenty pochodne.

„Wakacyjny kurs inwestowania na GPW” wzbudził zainteresowanie

12 sierpnia w Hotelu Novotel w Gdańsku Dom Maklerski PKO BP zorganizował „Wakacyjny kurs inwestowania na GPW”, spotkanie skierowane do inwestorów oraz wszystkich osób zainteresowanych tematyką giełdy. Frekwencja wyniosła ponad 150 proc. planowanej liczy uczestników.

Scroll to Top