Ponad dwieście kilometrów ulic w piętnastu największych polskich miastach zostało sfotografowanych i udostępnionych w formie panoramicznych zdjęć użytkownikom lokalizatora ZUMI. Usługa nosi nazwę „Ulica 360°” i jest rozwinięciem „Panoramicznych wycieczek”, które dostępne były w serwisie od 2007 r. To pierwsze na tak dużą skalę polskie przedsięwzięcie związane z wykorzystaniem wirtualnych panoram oraz kolejna w tym roku usługa udostępniona internautom przez ZUMI.
„Ulica 360°” to pełnoekranowe zdjęcia panoramiczne połączone ze sobą systemem przejść, tzw. „hotspotów”, które umożliwiają wygodne „spacerowanie” ulicami, odwiedzanie pobliskich sklepów, restauracji, hoteli czy salonów usługowych. Dzięki „Panoramicznym wycieczkom” z poziomu ulicy można również zwiedzać wnętrza ponad 2000 obiektów zabytkowych, kościołów czy muzeów.
Usługa „Ulica 360°” jest obecnie dostępna w Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Katowicach, Warszawie, Krakowie, Szczecinie, Toruniu, Olsztynie, Bydgoszczy, Zakopanem i Lublinie. W każdym z miast dostępnych jest kilkadziesiąt najważniejszych ulic w centrum. Nawigacja odbywa się za pomocą strzałek lub poprzez kliknięcie na fioletowe punkty oznaczone na mapie.
To naturalne rozwinięcie naszych dotychczasowych usług, które pozwoli nam oferować zupełnie nowe możliwości reklamowe. Z poziomu ulicy mona wejść np. do restauracji, sklepu czy galerii handlowej. To doskonała okazja, żeby, korzystając z możliwości, jakie stwarza technologia, w ciekawy i nietypowy sposób zaprezentować się klientom. – mówi Tomasz Nowak, dyrektor operacyjny ZUMI.
Nowa usługa w ZUMI ma bardzo szerokie zastosowanie nie tylko komercyjne, ale również edukacyjne, jak i informacyjne.
Poprzez połączenie „Ulicy 360°”z panoramicznymi zdjęciami obiektów zabytkowych i komercyjnych, ZUMI staje się jeszcze bardziej użyteczny jako narzędzie promocji turystycznej miast i regionów, czy uzupełnienie lekcji języka polskiego czy historii – mówi Mateusz Boczar, dyrektor produktu ZUMI.
Projekt „Ulica 360°” powstał w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Zdjęcia wykonano aparatem cyfrowym ze statywu, dzięki czemu ich jakość jest bardzo wysoka a kolejne punkty nawigacyjne są położone blisko siebie, przez co korzystanie z usługi stwarza wrażenie prawdziwego spaceru.
ZUMI należy do ścisłej czołówki lokalizatorów i serwisów mapowych. Od chwili uruchomienia w 2007 r. firma dynamicznie się rozwija i wprowadza kolejne usługi. W 2009 r. Zumi.pl udostępniło już w kilkunastu miastach doskonałej jakości zdjęcia lotnicze, uruchomiło usługę umożliwiająca sprawdzenie danych rejestrowych czy finansowych kontrahenta czy firmy w KRS, oraz stało się agregatorem ogłoszeń nieruchomościowych.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.