Rozpoczęła się promocja Gillette „wygraj 100% ostrej jazdy na torze testowym Porsche w Niemczech”. Akcja wspierana jest przez kampanie promującą nowy wariant Mach3Turbo – Champion. Kampania jest prowadzona na rynkach polskim, czeskim, węgierskim i słowackim.
Celem kampanii jest poinformowanie grupy docelowej o promocji związanej z produktami Gillette. Kampania prowadzona jest w telewizji. Emisja spotów przewidziana jest w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TV4 oraz Discovery.
Dodatkowym wsparciem prowadzonych działań jest kampania w internecie mająca na celu zachęcenie internautów do odwiedzenia serwisu gillette-champion.pl gdzie mogą zapoznać się ze szczegółami promocji. Kampania wykorzystuje takie narzędzia jak sponsoring, pop-undery emitowane na najpopularniejszych witrynach odwiedzanych przez grupę docelową oraz e-mailing.
Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego specjalistyczny dział zajmujacy się komunikacja one-to-one – mOne.
http://www.gillette-champion.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.