Największa platforma handlowa w polskim Internecie – Allegro uruchamia usługę Live Chat. Dzięki temu rozwiązaniu będzie możliwe prowadzenie rozmów w czasie rzeczywistym z pracownikami Obsługi Użytkownika serwisu.
Live Chat jest ważnym uzupełnieniem dotychczasowej formuły wsparcia Użytkowników, opartej na korespondencji e-mailowej. W pierwszej kolejności usługa ta będzie dedykowana Użytkownikom posiadającym status Super Sprzedawcy VIP.
Wprowadzone rozwiązanie jest bardzo intuicyjne i przypomina prowadzenie rozmowy przez zwykły komunikator internetowy, jak np. Gadu-Gadu. Nie wymaga jednak instalacji żadnego oprogramowania, a kontakt odbywa się przez specjalnie przygotowaną stronę WWW. Ponadto Live Chat ma dodatkowe opcje: zapisywanie, drukowanie i przesyłanie w postaci e-maila pełnej treści rozmowy.
Aplikacja LIVECHAT Contact Center została w pełni zintegrowana z już istniejącym w Allegro systemem obsługi Użytkowników. Dzięki temu Super Sprzedawca, który łączy się z konsultantem, jest automatycznie rozpoznawany. Istnieje także możliwość kontynuowania rozmowy drogą mailową, co odbywa się dzięki pełnej archiwizacji rozmów. Każdej z nich jest przypisany unikatowy numer, udostępniony także Użytkownikom, jako jeden ze sposobów identyfikacji prowadzonej wcześniej rozmowy.
– Wprowadzenie usługi Live Chat przez Allegro.pl udowadnia jak ważny jest bezpłatny i natychmiastowy kontakt z konsultantem udzielającym odpowiedzi na pytania – mówi Szymon Klimczak, Dyrektor Marketingu w LIVECHAT Software S.A. – Komunikacja z Użytkownikami przez czat pozwoli zwiększyć efektywność oraz skrócić czas oczekiwania na rozwiązanie problemu – podkreśla.
„Wierzymy, że dzięki usłudze Live Chat będziemy w stanie jeszcze sprawniej rozwiązywać problemy naszych kluczowych klientów”- mówi Jakub Łacki z Allegro.pl. „Mamy nadzieję, że nasza propozycja umożliwi im dalszy rozwój działalności, prowadzonej w serwisach Grupy Allegro”- dodaje.
Wdrożenie Live Chata w Allegro jest kolejnym elementem współpracy między podmiotami należącymi do tego samego właściciela, południowoafrykańskiego koncernu Naspers.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.