Szymon Klimczak

Live Chat w Allegro

Największa platforma handlowa w polskim Internecie – Allegro uruchamia usługę Live Chat. Dzięki temu rozwiązaniu będzie możliwe prowadzenie rozmów w czasie rzeczywistym z pracownikami Obsługi Użytkownika serwisu.

Merlin.pl obsługuje siedem razy więcej zapytań

Merlin.pl zwiększył wydajność Biura Obsługi Klienta o 650%. Wzrost ilości obsłużonych zapytań użytkowników był możliwy dzięki zastosowaniu Contact Center – narzędzia spółki LIVECHAT Software.

Rusza dystrybucja GG Pro w sieci partnerskiej

Biznesowy komunikator internetowy GG Pro, który niedawno zadebiutował na rynku, rozszerza swoją sieć sprzedaży. Propozycja współpracy skierowana jest zarówno do małych firm, jak też większych przedsiębiorstw zainteresowanych wprowadzeniem GG Pro do swojej oferty.

Ruszają zapisy na testy GG Pro, komunikatora dla firm

Należąca do GG Network spółka LIVECHAT Software rozpoczęła przyjmowanie zapisów na beta testy GG Pro komunikatora internetowego przeznaczonego dla firm. Ma on być odpowiedzią na potrzeby firm związane ze sprawnie zarządzaną komunikacją wewnętrzną.

home.pl rozszerza ofertę o rozwiązania LiveChat

home.pl wprowadza do oferty innowacyjne rozwiązania komunikacyjne firmy LIVECHAT Software. Rozwiązania komunikacyjne LiveChat uzupełnią ofertę usług internetowych dedykowaną Klientom biznesowym z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw.

Merlin wykorzystuje live chat w kontaktach z klientami

Dla Merlin.pl zakup i instalacja rozwiązania live chat do obsługi klientów na stronach sklepu jest końcowym etapem przygotowań do najgorętszego okresu w roku – przedświątecznych zakupów, gdy system zamówień Merlina notuje kilkaset tysięcy zamówień. Z kolei dla należącej do grupy kapitałowej Gadu-Gadu S.A. spółki LIVECHAT Software, wdrożenie oprogramowania w Merlin.pl jest realizacją kolejnego przedsięwzięcia dla …

Merlin wykorzystuje live chat w kontaktach z klientami więcej »

Przewiń do góry