Live Chat w Allegro
Największa platforma handlowa w polskim Internecie – Allegro uruchamia usługę Live Chat. Dzięki temu rozwiązaniu będzie możliwe prowadzenie rozmów w czasie rzeczywistym z pracownikami Obsługi Użytkownika serwisu.
Największa platforma handlowa w polskim Internecie – Allegro uruchamia usługę Live Chat. Dzięki temu rozwiązaniu będzie możliwe prowadzenie rozmów w czasie rzeczywistym z pracownikami Obsługi Użytkownika serwisu.
Merlin.pl zwiększył wydajność Biura Obsługi Klienta o 650%. Wzrost ilości obsłużonych zapytań użytkowników był możliwy dzięki zastosowaniu Contact Center – narzędzia spółki LIVECHAT Software.
Biznesowy komunikator internetowy GG Pro, który niedawno zadebiutował na rynku, rozszerza swoją sieć sprzedaży. Propozycja współpracy skierowana jest zarówno do małych firm, jak też większych przedsiębiorstw zainteresowanych wprowadzeniem GG Pro do swojej oferty.
Należąca do GG Network spółka LIVECHAT Software rozpoczęła przyjmowanie zapisów na beta testy GG Pro komunikatora internetowego przeznaczonego dla firm. Ma on być odpowiedzią na potrzeby firm związane ze sprawnie zarządzaną komunikacją wewnętrzną.
Ruszają zapisy na testy GG Pro, komunikatora dla firm więcej »
home.pl wprowadza do oferty innowacyjne rozwiązania komunikacyjne firmy LIVECHAT Software. Rozwiązania komunikacyjne LiveChat uzupełnią ofertę usług internetowych dedykowaną Klientom biznesowym z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw.
Dla Merlin.pl zakup i instalacja rozwiązania live chat do obsługi klientów na stronach sklepu jest końcowym etapem przygotowań do najgorętszego okresu w roku – przedświątecznych zakupów, gdy system zamówień Merlina notuje kilkaset tysięcy zamówień. Z kolei dla należącej do grupy kapitałowej Gadu-Gadu S.A. spółki LIVECHAT Software, wdrożenie oprogramowania w Merlin.pl jest realizacją kolejnego przedsięwzięcia dla
Merlin wykorzystuje live chat w kontaktach z klientami więcej »