Serwis aukcyjny Swistak.pl i porównywarka cen Okazje.info rozpoczęły współpracę. Za cel postawiły sobie zapewnienie swoim użytkownikom pełnej informacji na temat dostępności i cen produktów z interesujących ich kategorii.
W ramach współpracy w kategoriach wspólnych dla obu serwisów są wyświetlane dobrane tematycznie produkty ze strony partnera. Dzięki temu użytkownicy Swistak.pl przeglądając interesującą ich kategorię zobaczą trzy najpopularniejsze na okazje.info produkty należące do tej samej kategorii. Użytkownicy Okazje.info z kolei w analogicznej sytuacji zobaczą dziesięć dobranych wg kategorii aukcji ze Swistak.pl.
Współpraca serwisów o ustabilizowanej pozycji rynkowej nastawiona jest na zaoferowanie maksimum korzyści dla użytkowników obydwu podmiotów. Z naszego punktu widzenia, kooperacja oznacza, że będziemy prezentować nie tylko setki tysięcy aukcji ale również popularne produkty z ponad 1700 największych sklepów internetowych w Polsce. – mówi Piotr Szymczak, produkt manager serwisu aukcyjnego Swistak.pl.
Wprowadzając nowe funkcjonalności twórcy stawiają przede wszystkim na zwiększenie użyteczności oraz komfortu korzystania z obydwu serwisów. Dzięki temu liczą na wzmocnienie pozycji obydwu graczy, jak również ich udziału w rynku.
Okazje.info wyróżnia na tle konkurencji kompleksowe podejście do zakupów. Dzięki współpracy ze Swistak.pl nasi użytkownicy uzyskają dostęp do trzech największych kanałów dystrybucji – sklepów internetowych, marketów i aukcji. To daje im maksimum informacji o najlepszych rynkowych cenach produktów. – mówi Milena Bakalarz z działu Marketingu Okazje.info.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.