16 września Związek Pracodawców Branży Internetowej organizuje kolejne spotkanie z cyklu IAB Update. Spotkanie odbędzie się pod hasłem ,,marketing szeptany”.
– Marketing szeptany to hasło pod którym odbędzie się wrześniowa impreza IAB Update. Będziemy mówić nie tylko o tej formie marketingu w społecznościach i grach, ale również zaprezentowane zostaną narzędzia do badania efektów WOMM. Później jak zwykle zapraszamy do integracji – mówi Patrycja Sass Staniszewska, project manager z IAB Polska.
Program:
- 20.00– 20.10 Przybycie gości
- 20.10 – 20.20 Powitanie – Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska
- 20.20– 20.30 Nowe narzędzia badawcze WOMM, Mariusz Woźnicki, dyrektor zarządzający harderandharder.pl
- 20.30 – 20.40 Mierzenie skuteczności WOMM, Paweł Suchocki, dyrektor zarządzający BUZZ MEDIA
- 20.40 – 20.50 Mamopedia.pl jako przykład programu ambasadorskiego”, Kamil Dmowski, Head of Interactive Marketing Heureka
- 20.50 – 21.00 WOMM w społecznościach, Justyna Dzieduszycka – Jędrach dyrektor generalny 121 PR
- 21.00 – 21.10 Gry a marketing szeptany, Jacek Jankowski kierownik działu gier internetowych Redefine / nobagames
- 21.10 – 21.20 Event internetowy, Robert Sosnowski, managing director Biuro PodrozyReklamy.pl
- 21.20 – 21.30 How to succeed with Rich Media & Video? Rich Media for everyone, przedstawiciel firmy Smartadserver
- 21.30 – 24.00 Networking
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.