Powstał branżowy serwis informacyjny, ukazujący potencjał marketingu mobilnego poprzez prezentowanie innowacyjnych strategii, pomysłów i narzędzi. Bezpośrednim celem MobileMarketing.pl jest edukacja i rozwój rynku oraz prezentowanie osobom odpowiedzialnym za marketing w polskich firmach, korzyści płynących z wykorzystania w działaniach komunikacyjnych narzędzi i mechanizmów mobile marketingu.
Ze względu na regularnie wzrastającą ilość komunikatów kierowanych do konsumentów, marketerzy coraz chętniej sięgają po interaktywne media, które w sposób innowacyjny angażują w kontakt z marką. Telefon komórkowy to najbardziej osobiste urządzenie większości ludzi, które mają niemal zawsze w zasięgu ręki. Dodatkowym atutem wykorzystania kanału mobilnego jest fakt, że przekaz marketingowy może docierać do konsumenta w dowolnym miejscu – nie tylko w domu czy biurze.
W serwisie czytelnicy znajdą bazę case studies z Polski i ze świata, które zapoznają ich z najnowszymi trendami i metodami działania. Zespół redakcyjny MobileMarketing.pl. pod kierownictwem Macieja Wolskiego na dobry początek przygotował dla zainteresowanych mobilnym marketingiem około 100 artykułów.
Serwis powstał z inicjatywy firmy Looksoft, jako przedsięwzięcie kilku firm i organizacji z branży mobile marketingu. Jest to projekt otwarty, w którego współtworzenie mogą włączyć się także inni chętni.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.