Kaspersky Lab, producent rozwiązań do ochrony danych, informuje, że Kaspersky Anti-Spam 3.0 otrzymał Złoty Certyfikat przyznany przez Virus Bulletin, prestiżowy brytyjski magazyn poświęcony bezpieczeństwu IT.
Od 7 do 27 sierpnia 2009 roku 12 najpopularniejszych produktów antyspamowych szło łeb w łeb w porównaniu produktów o nazwie VBSpam, w którym testowano ich skuteczność filtrowania spamu na identycznym sprzęcie serwerowym pracującym pod kontrolą systemów Windows lub Linux dla serwerów.
Produkty zostały przetestowane pod względem skuteczności przy użyciu ponad 315 000 e-maili. Ponad 313 000 z nich zawierało pewną zawartość spamową, z czego 19 400 wiadomości pochodziło z archiwum spamowego Virus Bulletin, a ponad 249 000 otrzymano w czasie rzeczywistym z pułapek spamowych Project Honey Pot. Wszystkie testowane rozwiązania antyspamowe otrzymały tę samą ilość wiadomości e-mail.
Wszystkie wysłane wiadomości e-mail pochodziły ze specjalnych, stałych adresów IP, co utrudniało wykrywanie spamu przy użyciu standardowej technologii filtrowania IP. W celu rozwiązania tego problemu adresy IP i/lub nazwy domen nadawców zostały dodane do nagłówków wiadomości.
Prestiżowy Złoty Certyfikat VB jest przyznawany tylko produktom, które wykazują bardzo wysoki poziom wykrywania spamu w połączeniu z niskim współczynnikiem fałszywych trafień. Kaspersky Anti-Spam 3.0 uzyskał Złoty Certyfikat, osiągając współczynnik wykrywania spamu na poziomie 98,39% oraz minimalny współczynnik fałszywych trafień – 0,63 %. Ponadto, rozwiązanie firmy Kaspersky Lab skutecznie wykryło i zablokowało 99,01% wszystkich niechcianych wiadomości e-mail, które pochodziły z pułapek spamowych, tj. rzeczywistych wiadomości spamowych.
Eksperci magazynu Virus Bulletin docenili rozwiązanie firmy Kaspersky Lab za jego ponadprzeciętne wyniki w obu parametrach testowych oraz za łatwość użytkowania.
www.virusbtn.com/vbspam/index.xml
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.